Beoordeeld op 17 juli 2018

Vorig jaar een beetje tegenvallende kamer hopelijk deze keer een super kamer.
Het hotel zelf was best wel gezellig en het ontbijt was super Parking is ruim en juist naast hotel, heel dicht bij het domein van de grotten

Kamertip: Vooraf leuke kamer vragen
Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
petra h, Guest Relations Manager van Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Beste Geertrui,
Alvast bedankt voor uw review. Het laatste jaar zijn er veel renovaties gebeurd in ons hotel. Hopelijk gaat u goed genieten van uw verblijf. Hou ons zeker op de hoogte van wat u ervan vond. Met vriendelijke groeten en tot snel, Sophie, Guest Relations Manager.

Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij boekten een weekend in dit hotel via Weekenddesk. De geboekte formule omvatte twee nachten kamer met ontbijt, een 3-gangenmenu, toegang tot de wellness en een fles prosecco. Bij aankomst in het hotel bleek dat wij een suite kregen ipv de standaardkamer. Deze kamer werd ons zonder meerprijs aangeboden door de gastheer en had een aantal zeer aangename faciliteiten zoals een bubbelbad, douche, bureau, frigo, groot bed, ... . Ons weekend kon al niet meer stuk. Het 3-gangenmenu dat ons werd aangeboden bestond uit mozzarella met tomaat, varkenshaasje met kroketten en profiterollen als dessert. Een heerlijk avondmaal dat compleet was door de vriendelijke bediening die hun uiterste best deden om Nederlands te spreken. Ook op het ontbijtbuffet was niets aan te merken. Het hotel ligt recht tegenover de ingang van de grotten van Han en is dus de ideale locatie voor een weekendje naar Han-sur-lesse. Prijs-kwaliteit hebben we nergens beter gehad (door de gratis kamerupgrade) Wij komen hier zeker nog eens terug en kunnen dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Beste Jasper,
Alvast bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van u kamer, het menu en ons uitgebreide ontbijtbuffet. Super fijn dat u ons hotel aan iedereen kan aanbevelen. We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te heten in één van onze Cocoon Hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.

Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

In het Franse gedeelte van België, werden we prettig te woord gestaan door een Nederlandssprekende gastheer. De dag daarna maakte zijn vrouwelijke collega het niet Betaald beter. Ze vertikt het Nederlands te praten of ons duidelijk te maken wat ze bedoelde. Frustratie tot aan de kruin, Maakte de gastheer het ‘s avonds weer goed. Moraal van het verhaal is: goede bedden, goed ontbijt, fijne gastheer, jammer van de rest van het personeel!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
petra h, Guest Relations Manager van Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2018

Beste gast,
Alvast bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van ons uitgebreide ontbijt buffet en onze Auping-bedden. We doen er alles aan om onze gasten een fijn gevoel te geven. Onze Franstalige medewerkers doen hun uiterste best Nederlands te praten. Het spijt ons dat ze u niet met alles te woord konden staan. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals welkom heten. Met vriendelijke groeten, Guest Relations Manager, Sophie.

Beoordeeld op 24 juni 2018

Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt, alles erop en aan: bubbels, apart bordje met vleeswaren en lekkere zalm, ruim buffet. Mooi en gezellig kader. Gelegen tegenover de kerk en vlakbij de attracties van Han-sur-Lesse.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
petra h, Guest Relations Manager van Hotel Grenier des Grottes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2018

Beste Nadia,
Alvast bedankt voor het beoordelen van uw cadeaubon. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van uw ontbijt. We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te heten in één van onze Cocoon Hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Leuke overnachting in centrum. Prima ontbijt ook diner was erg lekker. Fijn terras om wat te drinken.
Ruime schone kamer, prima douche en goed bed. Wel wat gehorig, boven buren horen lopen. Vriendelijk 2 talig personeel . Gratis parkeerplaats .

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Marijke,
Alvast bedankt voor uw review. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Het compliment aan onze medewerkers wordt hen alvast doorgegeven. We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te heten in één van onze Cocoon Hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.