“Ideale locatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Ferme du Chateau Malvoisin

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Does B
“Ideale locatie”
Beoordeeld op 3 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Professionele keuken, alle mogelijke keuken apparaten, nette kamers met elk een badkamer, alle mogelijke ontspanningsaccommodatie ter plaatse, vriendelijke ontvangst, mooie streek, veel interessante uitstappen in de buurt.
Aan te raden voor grote groepen. Geen enkel negatief punt!

Je leeftijdgroep 65+
8 jul 2018
Dank je wel Does, voor deze 5 sterren beoordeling. Super gewoon. Het was erg fijn om uw gezelschap te mogen ontvangen.
cdecuyper ...
Kortrijk, België
1 beoordeling
“Een topweekend op een toplocatie !”
Beoordeeld op 18 juni 2018 voor een verblijf in juni 2018

Niets dan lovende woorden voor dit vakantiehuis gelegen op een prachtige locatie van waaruit je mooie fietstochten en wandeltochten kan maken.
Het ontbreekt je aan niets. Speeltoestellen voor de kleintjes, zowel voor binnen als buiten. Mooie, verzorgde slaapkamers met eigen sanitair, een uitgeruste keuken met alle benodigde apparatuur en een gemeenschappelijke huiskamer die heel prettig is ingericht.
Kortom een uiterst positieve ervaring met bovendien een warme ontvangst door de klantvriendelijke eigenaars zodat je je er snel thuis voelt. We kregen zelfs een heerlijke, zelfgemaakte appeltaart en aperitief als tussendoortje.

1 jul 2018
Dank je wel voor deze heel mooie beoordeling. Het ontbijt met het vele eigen gebak van Bieke werd door jullie gezelschap inderdaad erg gesmaakt.
miekwaals
Hank, Nederland
1 beoordeling
“Prachtige locatie voor een weekend weg met een grote groep of familie”
Beoordeeld op 31 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

In 1 woord heerlijk! Afgelopen weekend hier verbleven met 20 vrienden. Wat een mooie locatie, prachtig huis met grote tuin en voorzien van alle gemakken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en niet te vergelijken met een gemiddeld hotel ontbijt. We hebben genoten en komen zeker terug!!
De gastvrijheid en vriendelijkheid van Bieke en Christophe maakten het geheel af.

5 jun 2018
We hebben met plezier het ontbijt verzorgd. De pannekoeken nuttigen na het kajakken was een super goed idee. We geven het graag door aan volgende gasten.
guidocall ...
Wielsbeke, België
“Excellent stay”
Beoordeeld op 28 februari 2018 voor een verblijf in februari 2018

Onze verwachtingen werden volledig ingelost.prachtig, heel comfortabel en gezellig vakantiehuis met een volledig uitgeruste keuken. Heel netjes ook.De verhuurders stellen alles in het werk om alles naar wens te maken en dat is heel goed Gelukt. Het verblijf ligt bovendien in een prachtig stukje ardennen.

2 mrt 2018
Dank je wel voor deze leuke reactie, het was fijn jullie te mogen ontvangen. Erg leuk dat jullie de netheid van het huis wisten te waarderen.
wernermae ...
Leuven, België
1 beoordeling
“Erg geslaagd weekend in prachtige vakantiewoning te Malvoisin”
Beoordeeld op 18 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

De ontvangst vrijdagavond door de heer des huizes was hartelijk, uitgebreid en inspirerend. Hij legde alles grondig uit en had duidelijk ook een passie voor diverse bieren (hoofdzakelijk de iets zwaardere bieren). Verschillende soorten zijn ter plaatse beschikbaar (tegen betaling).
Wij proefden o.a. van Orval, Rochefort 10 en de blauwe Chimay.

Het huis zelf is heel ruim (wij waren met 12 personen) en beschikt over een uitstekende infrastructuur om voor grote groepen te koken, eten en te ontspannen. De oven, koelkast en vaatwas zijn allen van topkwaliteit.
De kamer waren zeer proper en elk met eigen badkamer.

De pooltafel is van professionele kwaliteit: vaak heb je aftandse tafels maar deze is in zeer goede staat.
De kickertafel eveneens.
Er is ook Nintendo game console waarmee je oude consolespelletjes zoals bv. Bubble Bobble kan spelen. Een aangename verrassing.
Er is ook een Netflix abonnement om de kinderen bezig te houden mocht dat nodig zijn.

Wij hadden dan ook nog eens geluk met het uitstekende weer (de maanden daarvoor was het niet veel soeps op dat vlak) en gingen wandelen langs de Houille en op de grens met Frankrijk.

Kortom erg de moeite waard.

Werner

18 jan 2018
Dank voor deze mooie reactie.
Ik geef graag mee voor de andere lezers dat we onze vakantiewoning tot 30 personen ook Last-Minute 3 maand op voorhand open stellen voor kleine groepen tot 12 personen aan een aangepaste prijs.
De bierkelder is inderdaad een passie van Christophe. Er staan meer dan 15 soorten, klaar om te degusteren en telkens met de bijpassende glazen.
broem d
1 beoordeling
“Zeer mooie locatie, alle comfort !”
Beoordeeld op 20 november 2017 voor een verblijf in september 2017

We zijn de tel kwijt geraakt, maar ook dit jaar was het weer een superweekend in Malvoisin. Prachtige locatie en tuin, een huis met alle comfort (bedden, keuken, verwarming, ...), en zondag terug een heerlijke BBQ bereid door Bieke. We kijken al uit naar volgend jaar !

22 nov 2017
Dank je wel.
Volgend jaar zullen jullie ook kunnen genieten van de vuurkorf in de tuin.
Kim V
1 beoordeling
“Heel ruime, kindvriendelijke en verzorgde vakantiewoning !”
Beoordeeld op 5 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Ons verblijf in oktober was zalig! Net aangekomen stond er ons heerlijke zelfbereide spaghetti te wachten. Elk ochtend stonden de eigenaars klaar om een heerlijk ontbijt te bezorgen, met werkelijk alles op en aan! Geen moeite was hen te veel! Ook glutenvrij eten was geen enkel probleem.
De vele kamers met eigen badkamer waren netjes en van alle comfort voorzien. Pooltafel en kickertafel waren zeker een succes!
Heel ruime woonkamer, met speelgoed voor de kids. Ook buiten in de mooie tuin kon iedereen zijn hartje ophalen. Mooie wandelroutes in de buurt. Een echte aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten !

7 nov 2017
Inderdaad een dikke pluim voor mijn vrouwtje Bieke. De glutenvrije bereidingen werden zo gesmaakt dat de papa van het kindje in kwestie de recepten vroeg om mee te nemen naar huis. Ze vond dit een uiterst mooi compliment.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren