“Erg geslaagd weekend in prachtige vakantiewoning ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Ferme du Chateau Malvoisin

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
wernermae ...
Leuven, België
1 beoordeling
“Erg geslaagd weekend in prachtige vakantiewoning te Malvoisin”
Beoordeeld op 18 januari 2018 voor een verblijf in januari 2018

De ontvangst vrijdagavond door de heer des huizes was hartelijk, uitgebreid en inspirerend. Hij legde alles grondig uit en had duidelijk ook een passie voor diverse bieren (hoofdzakelijk de iets zwaardere bieren). Verschillende soorten zijn ter plaatse beschikbaar (tegen betaling).
Wij proefden o.a. van Orval, Rochefort 10 en de blauwe Chimay.

Het huis zelf is heel ruim (wij waren met 12 personen) en beschikt over een uitstekende infrastructuur om voor grote groepen te koken, eten en te ontspannen. De oven, koelkast en vaatwas zijn allen van topkwaliteit.
De kamer waren zeer proper en elk met eigen badkamer.

De pooltafel is van professionele kwaliteit: vaak heb je aftandse tafels maar deze is in zeer goede staat.
De kickertafel eveneens.
Er is ook Nintendo game console waarmee je oude consolespelletjes zoals bv. Bubble Bobble kan spelen. Een aangename verrassing.
Er is ook een Netflix abonnement om de kinderen bezig te houden mocht dat nodig zijn.

Wij hadden dan ook nog eens geluk met het uitstekende weer (de maanden daarvoor was het niet veel soeps op dat vlak) en gingen wandelen langs de Houille en op de grens met Frankrijk.

Kortom erg de moeite waard.

Werner

18 jan 2018
Dank voor deze mooie reactie.
Ik geef graag mee voor de andere lezers dat we onze vakantiewoning tot 30 personen ook Last-Minute 3 maand op voorhand open stellen voor kleine groepen tot 12 personen aan een aangepaste prijs.
De bierkelder is inderdaad een passie van Christophe. Er staan meer dan 15 soorten, klaar om te degusteren en telkens met de bijpassende glazen.
broem d
1 beoordeling
“Zeer mooie locatie, alle comfort !”
Beoordeeld op 20 november 2017 voor een verblijf in september 2017

We zijn de tel kwijt geraakt, maar ook dit jaar was het weer een superweekend in Malvoisin. Prachtige locatie en tuin, een huis met alle comfort (bedden, keuken, verwarming, ...), en zondag terug een heerlijke BBQ bereid door Bieke. We kijken al uit naar volgend jaar !

22 nov 2017
Dank je wel.
Volgend jaar zullen jullie ook kunnen genieten van de vuurkorf in de tuin.
Kim V
1 beoordeling
“Heel ruime, kindvriendelijke en verzorgde vakantiewoning !”
Beoordeeld op 5 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Ons verblijf in oktober was zalig! Net aangekomen stond er ons heerlijke zelfbereide spaghetti te wachten. Elk ochtend stonden de eigenaars klaar om een heerlijk ontbijt te bezorgen, met werkelijk alles op en aan! Geen moeite was hen te veel! Ook glutenvrij eten was geen enkel probleem.
De vele kamers met eigen badkamer waren netjes en van alle comfort voorzien. Pooltafel en kickertafel waren zeker een succes!
Heel ruime woonkamer, met speelgoed voor de kids. Ook buiten in de mooie tuin kon iedereen zijn hartje ophalen. Mooie wandelroutes in de buurt. Een echte aanrader voor wie houdt van rust, lekker eten !

7 nov 2017
Inderdaad een dikke pluim voor mijn vrouwtje Bieke. De glutenvrije bereidingen werden zo gesmaakt dat de papa van het kindje in kwestie de recepten vroeg om mee te nemen naar huis. Ze vond dit een uiterst mooi compliment.
Kristof E ...
1 beoordeling
“Een zeer prachtige en kindvriendelijke vakantiewoning”
Beoordeeld op 31 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Het is een prachtige vakantiewoning met alles erop en eraan. Zeer uitgeruste keuken,nette kamers en elke kamer heeft een badkamer. Zeer kindvriendelijk met veel speelgoed en een aparte speelruimte. Vanuit de wonig hadden we een prachtig uitzicht. Onze kinderen hebben zeer veel plezier gemaakt met de go-carts en fietsjes die daar aanwezig waren, in de grote tuin hebben ze ook goed geravot. We hebben daar zeer mooie wandelingen gemaakt. De service die de gastheer en vrouw aanbieden zijn top. Wij waren een tevreden familie van 30 personen.
Familie Van Immerzeele

Je leeftijdgroep 25-34
31 okt 2017
Dank je wel voor jullie leuke review. De go-carts en fietsjes zijn het eerste en het laatste dat kinderen in hun handen hebben bij ons. Naast het feit dat ze ganse parkoers uittekenen met het voorziene stoepkrijt. Jullie hadden ook als eerste groep de nieuwe balance-bikes ter beschikking (voor de iets oudere kids). Nogmaals dank. Christophe
Trui V
Zwevegem, België
2 beoordelingen
“Perfecte locatie voor een familie weekend!”
Beoordeeld op 13 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Vriendelijke ontvangst, alles zeer net, mooie wandelingen direct in de buurt, prachtige tuin, woning tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader!

15 okt 2017
Dank je wel. Netheid is ons handelsmerk en vooral van mijn vrouw Bieke. Voor iedere groep poetsen we de woning telkens op en top. We hopen dat jullie genoten hebben van de prachtige herfstkleuren, met het paddenstoelenboek in de aanslag. Jullie leken ons in ieder geval goed voorbereid.
Lieve V
“Familieweekend”
Beoordeeld op 10 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Heel mooie en propere locatie. We hadden niets tekort. Keuken heel goed uitgerust.
Alle comfort aanwezig! Een aanrader!!!

Je leeftijdgroep 50-64
12 okt 2017
Hartelijk dank voor deze woorden. We vinden het feit dat jullie samen met de familie een leuk verblijf hebben gehad.
malenny20 ...
Antwerpen, België
2 beoordelingen
“Voor elk wat wils !”
Beoordeeld op 7 juni 2017 voor een verblijf in juni 2017

Voor de vijfde keer teruggekomen met onze groep (ondertss 30 p)en nog steeds
een voltreffer voor jong (17 kids) en oud. Faciliteiten blijven top (en worden regelmatig up tot date gehouden bvb nieuwe BBQ) voor elke leeftijdsgroep dus we vragen ons toch wel af of we ooit iets beter knn vinden dan Ferme du chateau.
Eigenaars staan ook altijd ter beschikking met vriendelijke raad en daad !( Nog eens bedankt voor de startkabels om onze fiat zijn terugrit te knn laten maken!!)

7 jun 2017
Dank u wel voor deze erg mooie woorden. Steeds welkom. Bieke
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren