Beoordeeld op 11 december 2017

Een aanrader waar de prijs/kwaliteits verhouding zeer goed is ! Cosy inrichting , lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Mooie uitgebreide wijnkaart. Leuke omgeving waar toffe wandelingen mogelijk zijn ! Een aanrader voor een weekendje weg !

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel met karakter. Goed gelegen voor mooie wandelingen, bezoek aan Malmedy en Stavelot.
Kamers wat gedateerd maar proper. Spijtig van het zware verkeer vanaf 's morgens vroeg, vermijdt kamer aan voorzijde.
Eten wisselvallig, soms heel lekker, soms beneden verwachting. Sober ontbijt.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ruim hotel, gerenoveerd maar gedateerd. Mooie, ruime tuin.
Gelegen in een niet-levendig dorpje.
Kamers op bovenverdieping,straatkant zijn heel klein. De doucheruimte is heel erg klein.
De keuken is matig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 oktober 2017

Wij boekten één nacht via Booking.com en reserveerden afzonderlijk voor het diner.
Het hotel bestaat al 140 jaar en straalt degelijkheid en charme uit. Vriendelijke ontvangst.
Wij hadden een kamer met balkon op de 2 verdieping aan de straatkant. Er is geen lift en je moet 2 keer smalle trappen op met je koffer.
De kamer was mooi en smaakvol gerenoveerd. Aan de straatkant is wel nogal wat lawaai van voorbijrijdend verkeer.
Het diner. Een restaurant met een klassieke uitstraling. Witte tafelkleden en zilver bestek. Wij kozen voor een drie gangen menu. Wij hebben heel erg lang moeten wachten op de diverse gangen. Het duurde meer dan 1h alvorens het voorgerecht werd gebracht. Een ondertussen kregen we 1 hapje.
De gerechten waren smaakvol en overvloedig. Vooral de hindefilet met garnituur vonden wij heel lekker.
Het ontbijt wordt aan tafel opgediend en is wat karig. Genoeg brood maar weinig beleg.
Al bij al een aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Na een fikse wandeltocht werden we hartelijk ontvangen in dit stijlvol hotel. Iedereen was super vriendelijk, de kamer was ruim en zeer netjes, het avondeten en ontbijt waren uitstekend. Een uiterst aangenaam verblijf!

Datum van verblijf: juli 2017