Hotel Eden Ardenne(Neufchateau)
TripAdvisor
  • Restaurant
Les 4 Vins(Neufchateau)
3 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn net terug van een 5 daagse vakantie op camping Spineuse in Neufchateau Belgie met onze vouwwagen. De camping wordt gewaardeerd met 3 sterren, maar gezien de ligging, voorzieningen en de zeer sympathieke Nederlandse eigenaren had dit ook een 4 tot 5 sterren camping kunnen zijn! De omgeving is prachtig en zeer geschikt om met een hond te verblijven.
In de Bistro kan je tegen een zeer schappelijke prijs zeer goed eten! De biefstuk uit de streek is echt een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Camping-Spineuse, Manager van Camping Spineuse Neufchateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Wat fijn te horen dat jullie het zo enorm naar jullie zin hebben gehad! Daar doen we het tenslotte voor ;-)

Hopelijk tot ziens!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger hier al eens geweest. Sinds februari 2018 heeft de camping nieuwe eigenaren/pachters. De ontvangst is uiterst vriendelijk. Er was plaats genoeg dus we konden zelf een plekje uitzoeken. De camping ziet er verzorgd uit. Honden zijn hier zeer welkom. Er is zelfs een hondenuitlaatpad. Ook in het restaurant mag de hond mee. Het eten was prima. Heerlijke saté van kip. De biefstuk was om te zuigen ! Goed gegaard. Voor ons was dit een tussenstop richting zuiden. Een aanrader !

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Camping-Spineuse, Manager van Camping Spineuse Neufchateau, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad! Fijne vakantie verder en hopelijk tot ziens!

8 oktober 2017 beoordeeld

Geweldige camping die parkachtig aangelegd is,uitstekend restaurant ( probeer het stoofpotje eens )vriendelijke eigenaars, schoon en modern sanitair ,plaatsen zijn ruim ,ook voor grotere campers!!!!!!

8 oktober 2017 beoordeeld

Goede stop voor onderweg maar ook voor een langer verblijf. Lekker gegeten.
Weer op de lijst voor volgend jaar. Wordt alleen maar beter met een nieuw zwembad.
En een mooie omgeving. Doorgaan zo. groetjes

5 oktober 2017 beoordeeld

Het is een mooi gelegen camping met een gezellig restaurant met terras waar je lekker kan eten. De camping ligt in een mooie omgeving vlakbij een mooi oud stadje. Ook een ideale doorreis camping.
Een aanrader.

Kamertip: niet van toepassing