Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Charmant hotel met een gezellige sfeer geen grote luxe,patroon aan de kookpot die lekkere typische ardeense gerechten maakt een aanrader voor een romantisch verblijf.
Ideale locatie voor een tal van avontuurlijke wandelingen

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

Het hotel is simpel tot redelijk. Vanuit dit hotelstart meteen een mooie wandelroute door het mooie heuvelland. Na een korte autotrip zijn diverse wandelroutes langs de Ourthe te bereiken. De kamers van het hotel zijn simpel tot redelijk(upgrade kamers).
Het personeel is vriendelijk en helpt waar mogelijk.
In de nabije omgeving is de brouwerij van La Choufe, een heerlijk Belgisch biertje.

Kamertip: vraag naar upgrade kamers
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 29 december 2018

Zoete witte wijn was niet te pruimen.
Douchecabine lekt.
Wc trekt niet goed door.
Beperkte keus ontbijt buffet en er kwam niks nieuws bij als iets op was.
Bovendien liep je elkaar voor de voeten bij het buffet gedeelte.
Zeer weinig avondeten en helaas werd er geen rekening gehouden met de kinderen die mee zouden eten, kortom een erge tegenvaller en zou het afraden om daar te dineren.
Rauw/niet gaar vlees werd er geserveerde dan heb ik het niet over wild wat eventueel rosé zou kunnen zijn.
Diverse drankjes wat wel op de kaart stond hadden ze niet, ook niet nadat de boodschappen gedaan waren daar.
Sauna staat uit.
Fitnessruimte stelt niks voor, bovendien werkt het materiaal niet naar behoren of werkt gewoon helemaal niet.
Alleen de man spreekt gebrekkig Nederlands, verder allemaal Franstalig.
Het was overduidelijk dat je aan de left overs zat die nog in huis waren.
Het was er niet erg warm of sfeervol binnen.
Geen informatie folders te vinden van wat er te doen is in de omgeving of wandelroutes.
Geen begeleiding naar de kamer, het was van hier is de sleutel en kijk maar even.
Spinnenrag op diverse plekken in de kamer.
Vieze plekken op de kussens van de stoelen en een smoezelig en stinkend hoofdkussen.
De gemeenschappelijke ruimte is erg klein en ook niet voldoende voor grotere gezelschappen.

Positief is het uitzicht en de parkeermogelijkheid.

Kamertip: Eerste verdieping hoeksuite
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 december 2018

We verbleven hier een lang weekend met een "taste more" arrangement (gastronomische maaltijden).Het personeel (familiebedrijf) was heel vriendelijk en zorgde ervoor dat we ons in de watten gelegd voelden.Onze kamer was ook ruim met een prachtig uitzicht op de mooie natuur!Een aanrader voor elke wandelaar die zich na de wandeling of uitstap graag laat verwennen.

Kamertip: op het eerste verdiep met uitzicht op de Ourthevallei
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 6 november 2018

ga niet naar dit hotel is en schande om daar te moeten te verblijven vies en voor geen rede vatbaar krijgen ons geld ni terug zou niet meer mogen uitgebaadt worden en weekend weg neemt zijn verantwoordelijk ni.

Kamertip: geen idee ben niet op andere kamer beweest
Datum van verblijf: oktober 2018