Aioli(Maissin)
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel,ruime kamer die piekfijn in orde is. Een uitstekend buffet en men spreekt er niet alleen Frans maar ook Nederlands en Engels. Uitstekende uitvalbasis voor een bezoek aan Redu,Bouillon,Han-sur-Lesse...Een aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
20 oktober 2017 beoordeeld

Een warme ontvangst door de heer des huizes. Het leek wel op fawlty towers. Wij zijn ogen tekort gekomen. Iedere kamer met zoveel sfeer, warmte, stijl van dieren, huiden en tierelantijntjes. Een perfect ontbijt op heel lekker zittende stoelen. De slaapkamer mooi schoon, grote bedden en heerlijke douche. In Maissin is niet veel levendigheid, precies wat we zochten. Prachtige uitgefiguurde wandelroutes en heel veel zon, in de herfst! Wij raden dit hotel iedereen aan! Chapeau.

Kamertip: Ervaar het!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tof hotel met verrassend interieur. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Onze kamer was mooi en ruim. Het ontbijt was zeer uitgebreid maar ik miste hier wel streekproducten. Ook de hygiëne kon hier net iets beter. Wat betreft de ligging is het jammer want het dorp heeft niets voor te eten en het hotel bied geen avondeten dus moet je steeds minsten 5km rijden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten verbleven als uitgangspunt voor onze vakantie in de Ardennen. Ligt prima op rij afstand van diverse leuke dorpen (Bouillon, Durbuy). Mooi authentiek hotel, veel oude elementen. Kamers netjes, badkamer met bad eenvoudig en schoon. Wij hadden kamer met balkon, prima! Ontbijt uitgebreid. Geen avondeten beschikbaar, maar voldoende in de omgeving, auto is wel een vereiste.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
24 mei 2017 beoordeeld

Kamer zijn strak ingericht, met het nodige.
Wij hadden een mooi uitzicht. Het was gewoon in orde.
Onze enige opmerking is dat het geluid van de badkamer naast je bijzonder goed tot in je kamer komt. Je hoort alles !!!

Kamertip: leuk om er enkele nachten te vertoeven. Wandelmogelijkheden en heel rustig. In de buurt van Redu het boekendorp.
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken