“Wonderlijk”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Chalet sur Lesse
Beoordeeld als nr. 2 van 2 B&B's / pensions in Maissin
20 oktober 2017 beoordeeld

Een warme ontvangst door de heer des huizes. Het leek wel op fawlty towers. Wij zijn ogen tekort gekomen. Iedere kamer met zoveel sfeer, warmte, stijl van dieren, huiden en tierelantijntjes. Een perfect ontbijt op heel lekker zittende stoelen. De slaapkamer mooi schoon, grote bedden en heerlijke douche. In Maissin is niet veel levendigheid, precies wat we zochten. Prachtige uitgefiguurde wandelroutes en heel veel zon, in de herfst! Wij raden dit hotel iedereen aan! Chapeau.

Kamertip: Ervaar het!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tof hotel met verrassend interieur. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Onze kamer was mooi en ruim. Het ontbijt was zeer uitgebreid maar ik miste hier wel streekproducten. Ook de hygiëne kon hier net iets beter. Wat betreft de ligging is het jammer want het dorp heeft niets voor te eten en het hotel bied geen avondeten dus moet je steeds minsten 5km rijden.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten verbleven als uitgangspunt voor onze vakantie in de Ardennen. Ligt prima op rij afstand van diverse leuke dorpen (Bouillon, Durbuy). Mooi authentiek hotel, veel oude elementen. Kamers netjes, badkamer met bad eenvoudig en schoon. Wij hadden kamer met balkon, prima! Ontbijt uitgebreid. Geen avondeten beschikbaar, maar voldoende in de omgeving, auto is wel een vereiste.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
24 mei 2017 beoordeeld

Kamer zijn strak ingericht, met het nodige.
Wij hadden een mooi uitzicht. Het was gewoon in orde.
Onze enige opmerking is dat het geluid van de badkamer naast je bijzonder goed tot in je kamer komt. Je hoort alles !!!

Kamertip: leuk om er enkele nachten te vertoeven. Wandelmogelijkheden en heel rustig. In de buurt van Redu het ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg prettig hotel. Mooie ruime kamers met een mooi uitzicht op de omgeving. Hotel is stijlvol ingericht. Zeer vriendelijke eigenaar. Prima ontbijt buffet.
Kortom, zeer zeker de moeite waard. Wij houden hem prominent in gedachten.
In de omgeving is genoeg te doen.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
30 november 2016 beoordeeld

een mooi en leuk ingericht hotel (ook een beetje apert) landhuis stijl bar , ontbijt en borrel gedeelte
erg netjes en schoon maar vooral leuk om te ervaren kamer (108) leuk ingericht ruim zat en terras aanwezig maar vooral de rust heerlijk
het ligt aan de weg maar soms komt er een auto langs
het hotel heeft alleen ontbijt maar dit is lekker en compleet en je zit er heerlijk

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
6 november 2016 beoordeeld

afgelopen week hier 3 nachten gelogeerd (kleine tip: via Hotelspecials vaak leuke aanbiedingen). Wij hebben hier een heel leuk verblijf gehad, receptionist en tevens eigenaar was erg behulpzaam en gastgericht. Woonkamer, lobby en ontbijtzaal op unieke wijze aangekleed. Typisch gericht op de natuur. Standaard kamers met goed bed en verzorgende badkamer. Ontbijt was erg goed verzorgd op basis van ontbijtbuffet. Lunchen en dineren gaat niet in dit hotel/chalet. Dit is wel uitstekend te doen in de nabij gelegen dorpjes zoals St. Hubert, Bouillion etc. Prima hotel met goede uitvalswegen naar andere (drukke) grotere dorpjes!
Let wel, hierbij is met de auto reizen wel noodzakelijk.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Maissin in overweging
op 37,2 km afstand
Auberge D'alle
nr. 1 van 1 in Alle-sur-Semois
47 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Chalet sur Lesse geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Chalet sur Lesse

Adres: Avenue Batonnier Thomas Braun 1, Maissin, Paliseul 6852, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Paliseul > Maissin
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 2 B&B's / pensions in Maissin
Prijsklasse: € 63 - € 110 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Chalet sur Lesse 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Weekend Desk, Hotel Booker B.V. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Chalet sur Lesse met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?