Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een tof hotel met verrassend interieur. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Onze kamer was mooi en ruim. Het ontbijt was zeer uitgebreid maar ik miste hier wel streekproducten. Ook de hygiëne kon hier net iets beter. Wat betreft de ligging is het jammer want het dorp heeft niets voor te eten en het hotel bied geen avondeten dus moet je steeds minsten 5km rijden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven als uitgangspunt voor onze vakantie in de Ardennen. Ligt prima op rij afstand van diverse leuke dorpen (Bouillon, Durbuy). Mooi authentiek hotel, veel oude elementen. Kamers netjes, badkamer met bad eenvoudig en schoon. Wij hadden kamer met balkon, prima! Ontbijt uitgebreid. Geen avondeten beschikbaar, maar voldoende in de omgeving, auto is wel een vereiste.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 mei 2017

Kamer zijn strak ingericht, met het nodige.
Wij hadden een mooi uitzicht. Het was gewoon in orde.
Onze enige opmerking is dat het geluid van de badkamer naast je bijzonder goed tot in je kamer komt. Je hoort alles !!!

Kamertip: leuk om er enkele nachten te vertoeven. Wandelmogelijkheden en heel rustig. In de buurt van Redu het boekendorp.
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Erg prettig hotel. Mooie ruime kamers met een mooi uitzicht op de omgeving. Hotel is stijlvol ingericht. Zeer vriendelijke eigenaar. Prima ontbijt buffet.
Kortom, zeer zeker de moeite waard. Wij houden hem prominent in gedachten.
In de omgeving is genoeg te doen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 30 november 2016

een mooi en leuk ingericht hotel (ook een beetje apert) landhuis stijl bar , ontbijt en borrel gedeelte
erg netjes en schoon maar vooral leuk om te ervaren kamer (108) leuk ingericht ruim zat en terras aanwezig maar vooral de rust heerlijk
het ligt aan de weg maar soms komt er een auto langs
het hotel heeft alleen ontbijt maar dit is lekker en compleet en je zit er heerlijk

Datum van verblijf: november 2016