“aangenaam verblijf in een mooie omgeving”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Le Loup
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Le Loup
sauna
elk huis heeft een sauna,
Loup op verdieping, Renard en Belette op gelijkvloers.
tuin met terras zuidgericht
veel wandelmogelijkheden in de omgeving
zicht op wandeling
winterwandeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Miriam L
1 beoordeling
“aangenaam verblijf in een mooie omgeving”
Beoordeeld op 12 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Een aangenaam en praktisch ingericht huis met alle voorzieningen voor twee gezinnen.We waren met 4 volwassenen en 4 kinderen. Een rustige omgeving met bewegwijzerde wandelroutes. Een plek om tot rust te komen! En om nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: april 2019
Aad K
1 beoordeling
“Huis met alle voorzieningen in een heerlijk rustige omgeving”
Beoordeeld op 9 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Afgelopen meivakantie hebben wij verbleven in het huis Le Loup. De ligging van dit huis is perfect door de rustige omgeving en met alle mogelijkheden om van de omgeving te verkennen. In huis zijn alle voorzieningen aanwezig en is met woonkamer, 4 slaapkamers en een sauna ideaal om tot rust te komen. Wel merk je dat bepaalde dingen aan vervanging toe zijn: de bank zakt wat door en de oven werkt niet ideaal. Buiten konden de kinderen heerlijk in te tuin spelen. Al met al hebben wij van onze vakantie genoten.

Datum van verblijf: april 2019
12 mei 2019
Bedankt voor je review!
we nemen je opmerkingen mee...
Escape357 ...
1 beoordeling
“Top huis in een top locatie”
Beoordeeld op 15 januari 2019 voor een verblijf in januari 2019

Voor ons intussen de 3de keer dat we verblijven in het uiterst mooi en gezellig huis 'Le Loup' samen met echtgenote en 3 dochters.
Vanaf de eerste keer waren we verliefd op dit huis en de locatie.
Niet alleen kan je enorm genieten van wat het huis te bieden heeft, ook de omgeving straalt en geeft uiterst rust. Met vele wandelpaden langs de ourthe beleef je hier een uiterst zalig tussenuit!

Datum van verblijf: januari 2019
18 jan 2019
Bedankt voor je verblijf en de warme review,
het doet ons echt plezier deze feedback over onze woning te lezen...
Tour65911 ...
1 beoordeling
“Le Loup, uitstekende vakantiewoning in een prachtige omgeving”
Beoordeeld op 12 januari 2019 voor een verblijf in december 2018

Voor de 2de maal verblijven we samen met de kinderen en de kleinkinderen in Le Loup. Het is een mooi, praktisch huis met alle nutsvoorzieningen om een geslaagde vakantie te garanderen. Daar we steeds in de winter geweest zijn is de open haard heel gezellig (en warm). ook het sanitair is perfect in orde. Voor de liefhebbers is er de sauna. De omgeving is heel mooi en heel rustig. Je kan er prachtige wandelingen maken. De auto heb je enkel nodig om boodschappen te doen. Prijs kwaliteit zeker een aanrader!
Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: december 2018
18 jan 2019
hartelijk bedankt voor uw verblijf en de positieve review.
Quest8233 ...
1 beoordeling
“Prachtig gelegen, praktisch, modern en warm vakantiehuis”
Beoordeeld op 26 december 2018 voor een verblijf in december 2018

De locatie is schitterend en het huis van alle gemakken voorzien.
Prima bedden en sanitair. De eigenaars zijn vlot bereikbaar en helpen meteen. (DVD deed het niet). Enig minpuntje is de verlichting (nogal duister) en iets te weinig bestek. Maar dat neemt niet weg dat we er een fijn lang kerstweekend hebben doorgebracht.

Datum van verblijf: december 2018
18 jan 2019
Beste, bedankt voor uw reactie.
we bekijken of onze ecologische ledlampen iets sterker moeten zijn, om ook voldoende licht te geven, maar toch warm te blijven .. we hebben zelf ook reeds gezocht naar een sfeervolle balans tussen beiden,
gelukkig hebt u overdag met de grote raampartij alvast veel lichtinval ;-)
De bestekvoorraad zullen we opvolgen, dit 'verdwijnt' helaas al eens..
Traveler6 ...
“Uitstekend”
Beoordeeld op 27 november 2018 voor een verblijf in november 2018

Prima woning: comfort, gezellig, goede ligging, rustig, parking, ook uitstekend voor twee of drie dagen.

Datum van verblijf: november 2018
Je leeftijdgroep 65+
4 dec 2018
hartelijk bedankt voor uw review, mvg
Johandese ...
Kortrijk
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“een aanradertje....”
Beoordeeld op 20 november 2018 voor een verblijf in november 2018

prachtig huis, gelegen in een rustige, kindvriendelijke omgeving... voor ons het paradijsje in de ardennen... Ook voor de volwassenen een leuke plaats, lekker samen rond het open vuur, een vakantieplekje om te koesteren

Datum van verblijf: november 2018
27 nov 2018
bedankt voor je warme reactie!
mvg
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren