“Prachtig gelegen, praktisch, modern en warm ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Le Loup
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Le Loup
sauna
elk huis heeft een sauna,
Loup op verdieping, Renard en Belette op gelijkvloers.
tuin met terras zuidgericht
veel wandelmogelijkheden in de omgeving
zicht op wandeling
winterwandeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Quest8233 ...
1 beoordeling
“Prachtig gelegen, praktisch, modern en warm vakantiehuis”
Beoordeeld op 26 december 2018 voor een verblijf in december 2018

De locatie is schitterend en het huis van alle gemakken voorzien.
Prima bedden en sanitair. De eigenaars zijn vlot bereikbaar en helpen meteen. (DVD deed het niet). Enig minpuntje is de verlichting (nogal duister) en iets te weinig bestek. Maar dat neemt niet weg dat we er een fijn lang kerstweekend hebben doorgebracht.

Datum van verblijf: december 2018
18 jan 2019
Beste, bedankt voor uw reactie.
we bekijken of onze ecologische ledlampen iets sterker moeten zijn, om ook voldoende licht te geven, maar toch warm te blijven .. we hebben zelf ook reeds gezocht naar een sfeervolle balans tussen beiden,
gelukkig hebt u overdag met de grote raampartij alvast veel lichtinval ;-)
De bestekvoorraad zullen we opvolgen, dit 'verdwijnt' helaas al eens..
Traveler6 ...
“Uitstekend”
Beoordeeld op 27 november 2018 voor een verblijf in november 2018

Prima woning: comfort, gezellig, goede ligging, rustig, parking, ook uitstekend voor twee of drie dagen.

Datum van verblijf: november 2018
Je leeftijdgroep 65+
4 dec 2018
hartelijk bedankt voor uw review, mvg
Johandese ...
Kortrijk
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“een aanradertje....”
Beoordeeld op 20 november 2018 voor een verblijf in november 2018

prachtig huis, gelegen in een rustige, kindvriendelijke omgeving... voor ons het paradijsje in de ardennen... Ook voor de volwassenen een leuke plaats, lekker samen rond het open vuur, een vakantieplekje om te koesteren

Datum van verblijf: november 2018
27 nov 2018
bedankt voor je warme reactie!
Mobile790 ...
Brecht, België
1 beoordeling
“Ruim kindvriendelijke vakantiehuis in rustige omgeving”
Beoordeeld op 7 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Enkele weken geleden een weekendje verbleven in Le Loup. Het huis is zeer verzorgd en de nodige faciliteiten. Zeer goede en duidelijke communicatie met de eigenaars. Het huis is gelegen in een zeer rustige omgeving op loopafstand van het kleine centrum. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2018
Je leeftijdgroep 25-34
27 nov 2018
bedankt voor je leuke reactie,
we doen ons best :-)
Explorer4 ...
1 beoordeling
“Heerlijk ruim huis met een grote tuin”
Beoordeeld op 17 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Het huis is schoon en modern, maar slecht afgewerkt (vonden wij niet erg). Voorzien van alle gemakken. Er liggen drie woningen langs elkaar met open tuin, ideaal voor groepen. Wij waren met familie (8 personen in 1 huis). Zeer rustige omgeving. Zelf zijn we naar het oorlogsmuseum in Bastogne geweest (25 min rijden). En er zijn veel wandelroutes en grotten in de buurt.

Datum van verblijf: oktober 2018
debbybaer ...
Kluisbergen-Ruien, België
“Super gezellig huis!”
Beoordeeld op 16 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Modern en gezellig huis. Dicht bij de toeristische plaatsen en toch rustig gelegen. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Wij hebben ervan genoten en komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2018
22 sep 2018
bedankt voor je leuke feedback!
altijd welkom ;-)
GunterVan ...
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Dik in orde”
Beoordeeld op 7 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Mooi modern ingericht huisje vlakbij La Roche met sauna binnen en buiten.
Zeer vriendelijke mensen. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
22 sep 2018
Beste Gunter,
ik veronderstel dat u Le Loup verwisselt met de huizen in Thimont, nabij La Roche, waar we een buitensauna in de tuin bieden... Gelukkig hebt u in Le Loup wel al zicht naar buiten, vanuit de sauna binnen ;-)
U bent altijd welkom om de twee te vergelijken ;-)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren