“Ruim kindvriendelijke vakantiehuis in rustige ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Le Loup
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Le Loup
sauna
elk huis heeft een sauna,
Loup op verdieping, Renard en Belette op gelijkvloers.
tuin met terras zuidgericht
veel wandelmogelijkheden in de omgeving
zicht op wandeling
winterwandeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Mobile790 ...
Brecht, België
1 beoordeling
“Ruim kindvriendelijke vakantiehuis in rustige omgeving”
Beoordeeld op 7 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Enkele weken geleden een weekendje verbleven in Le Loup. Het huis is zeer verzorgd en de nodige faciliteiten. Zeer goede en duidelijke communicatie met de eigenaars. Het huis is gelegen in een zeer rustige omgeving op loopafstand van het kleine centrum. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2018
Je leeftijdgroep 25-34
27 nov 2018
bedankt voor je leuke reactie,
we doen ons best :-)
mvg
Explorer4 ...
1 beoordeling
“Heerlijk ruim huis met een grote tuin”
Beoordeeld op 17 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Het huis is schoon en modern, maar slecht afgewerkt (vonden wij niet erg). Voorzien van alle gemakken. Er liggen drie woningen langs elkaar met open tuin, ideaal voor groepen. Wij waren met familie (8 personen in 1 huis). Zeer rustige omgeving. Zelf zijn we naar het oorlogsmuseum in Bastogne geweest (25 min rijden). En er zijn veel wandelroutes en grotten in de buurt.

Datum van verblijf: oktober 2018
debbybaer ...
Kluisbergen-Ruien, België
“Super gezellig huis!”
Beoordeeld op 16 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Modern en gezellig huis. Dicht bij de toeristische plaatsen en toch rustig gelegen. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Wij hebben ervan genoten en komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2018
22 sep 2018
bedankt voor je leuke feedback!
altijd welkom ;-)
GunterVan ...
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Dik in orde”
Beoordeeld op 7 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Mooi modern ingericht huisje vlakbij La Roche met sauna binnen en buiten.
Zeer vriendelijke mensen. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
22 sep 2018
Beste Gunter,
ik veronderstel dat u Le Loup verwisselt met de huizen in Thimont, nabij La Roche, waar we een buitensauna in de tuin bieden... Gelukkig hebt u in Le Loup wel al zicht naar buiten, vanuit de sauna binnen ;-)
U bent altijd welkom om de twee te vergelijken ;-)
Pluim2014
Gent, België
9 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Heel leuk weekendhuis in de Ardennen”
Beoordeeld op 26 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017

We hebben zowel al in Le Loup verbleven als in La Balette. Beiden zijn zeer gezellig ingericht, met alle comfort, goed werkende , deugddoende sauna, ongetwijfeld een pluspunt. Extra troef is dat je geen auto nodige hebt om enkele leuke wandelingen te maken!! Een aanrader voor wie eens wil onthaasten!

Datum van verblijf: oktober 2017
27 nov 2017
bedankt voor je review!
we hopen dat al onze gasten de prachtige wandelingen ondekken ;-)
KRIEKENWI ...
Maldegem, België
7 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Zalig genieten!”
Beoordeeld op 21 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Zalig genieten was het in de van alle comfort voorziene woning. Ruim en mooi ingedeeld, smaakvol ingericht en netjes onderhouden. Heerlijke bedden. En de ligging, in Le Loupe heb je zeker van je buren geen last. Tof zo genieten van het platteland, de mooie tuin met een voorziene plaats voor het avondvuur! Geweldig goede BBQ, en schoon bemeubeld terras.
Dank u wel!!!

Datum van verblijf: mei 2017
23 jun 2017
fijn dat jullie genoten hebben!

hartelijk bedankt voor uw review
m.v.g. Inne
Yasmine K
1 beoordeling
“Mooi huis, prachtige omgeving”
Beoordeeld op 30 april 2017 voor een verblijf in april 2017

Leuk vakantiehuis in een prachtige omgeving. Vakantiehuisje was heel compleet, veel keukengerei, een sauna, ruime badkamers en genoeg bestek en servies. Enige minpuntje was dat het huisje vrij oppervlakkig schoon was (vuile lampen bijv), maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Bedankt, wij hadden een super vakantie!

Datum van verblijf: april 2017
15 mei 2017
Beste Yasmine, alvast bedankt voor uw positieve feedback.
gezien wij recent een andere schoonmaakster hebben, nemen we uw opmerking betreft de schoonmaak zeker ter harte,
met vriendelijke groet, Inne
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren