“Heerlijk gegeten ”

di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 12 van 31 Restaurants in Houffalize
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Pizza en spaghetti met zalm. Zeker voor herhaling vatbaar!
Heerlijk eten voor een mooie prijs

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker eten. Vriendelijke en vlotte bediening. Wij waren met 11 personen, hadden allemaal verschillende keuze gerechten en alsnog ging alles heel vlot. Ook heel vriendelijk en vooral... eten is zeer lekker.

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze aan pizza, pasta en andere Italiaanse gerechten. Onze pizza’s waren snel klaar, goed gevuld en smaakvol. Op het terras zit je wel krap op de tafel naast je. Maar als ze geen Nederlands spreken is dat geen probleem.

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening. Voldoende keuze aan pizza’s. Het beleg van de verschillende pizza’s was lekker, het deeg daar en tegen was erg taai en droog.

3 juli 2019 beoordeeld

Very nice, very friendly! Hier krijg je nog echt gevulde pizza's met verse producten. Voor ons, de beste Italiaan in de provincie Luxemburg tot nu toe. Zeker een aanrader! Zéér goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Chez L'Italien bekeken, bekeken ook

Houffalize, Belgisch Luxemburg

Troisvierges, District Diekirch
Houffalize, Belgisch Luxemburg

In Chez L'Italien geweest? Deel je ervaringen!