“Paar dagen Houffalize”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel du Commerce
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Houffalize
15 september 2017 beoordeeld

Prima hotel om de streek te verkennen, mooie wandelroutes. Zeer vriendelijk personeel , lekker eten in restaurant , prima ontbijt . kamer in orde , zeer goed bed . Sauna aanwezig , stoombad was niet in werking .

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

27 augustus 2017 beoordeeld

Helaas op een regenachtige dag ingecheckt en niets dan regen volgde... toch kun je relaxen en 'cocoonen' in het hotel zelf dankzij de voorzieningen oa welness. Superior kamer was zeer OK. Het kingsize bed van Auping was één van de beste waarin ik ooit geslapen heb. Hulpvaardig personeel, vlot meertalig. In de buurt helaas omzeggens niks te zien of te beleven...

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

We komen al verschillende jaren naar Hotel du Commerce ... nieuwe mensen aan de receptie ... vriendelijke en vlotte ontvangst ... parkeerplaatsen naast het hotel ... mooie superiorkamer ... spijtig dat de knop voor het tweede verdiep in de lift gans ons verblijf niet goed heeft gewerkt ... uitgebreid ontbijtbuffet ... als het 's morgens druk is dan kan het wel eens gebeuren dat er bepaalde zaken te laat of niet meer worden aangevuld ... heel veel honden in het hotel ... en die horen in de ontbijtruimte niet thuis ... 's avonds lekker gegeten ... maar de bediening soms chaotisch ... hele mooie fiets- en wandelomgeving.

Kamertip: Superiorkamer aan de voorkant van het hotel
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

Leuk hotel, nette kamer, 2x degelijk gegeten in het hotel, zeer vriendelijk personeel. We hadden een kamer die uitgaf op de binnenkoer en dat was nogal lawaaierig als het raam openstond. Drankjes van de minibar en in het restaurant zijn duur. Al bij al goed hotel.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
11 augustus 2017 beoordeeld

Kamer was ruim en proper maar er waren toch wel enkele tekorten. Gordijnen hingen los wat direct een onverzorgde indruk gaf. In de badkamer lag de afdekplaat aan het bad op de grond. Geen badmatjes, kan dus gevaarlijk glad worden...
We hadden die dag ook geen warm water,(kan gebeuren bij een ietwat ouder gebouw)spijtig want had wel graag het bubbelbad eens getest.
Onthaal was zeer vriendelijk en nederlandstalig. We hebben hen opbouwende kritieken gegeven en hopen dat ze er iets mee doen zodat de volgende bezoekers wel lekker kunnen genieten.

Verbleef: Augustus, 2017
1 augustus 2017 beoordeeld

Kamer : zeer mooi maar denk dat we ook het geluk hadden één van de mooiste kamers van het hotel te treffen. Zeer ruime kamer met goed bed, grote tv, koelkast en mooi aangekleed. Heel grote badkamer met zowel bubbelbad als regendouche en 2 wastafels. Wat ons vooral beviel was het balkon aan zowel de slaapkamer als de badkamer waar we gezien het mooie weer lekker konden buiten zitten met zicht op het dorpje. Alhoewel het dorp niet groot is hebben ze wel een zeer bloeiende horeca en dat kan bij goed weer voor vrij veel lawaai zorgen tot laat in de avond, gelukkig wel goede isolatie van de ramen.
Restaurant : we hadden gekozen voor het romantisch all in arrangement met 3 gangen diner eerste avond en 5 gangen diner tweede avond. Het eten was niet slecht maar we misten toch wat verfijning die we vorig jaar in het zusterhotel in Bourscheid in het gelijkaardige arrangement wel hadden. Wat bediening betreft kon het ook beter, ofwel missen ze nog ervaring ofwel waren ze met te weinig. Bv tweede avond 20 minuten moeten wachten voor ze de eerste keer aan tafel kwamen was toch wel lang.
Ontbijt : alles is aanwezig maar wel allemaal voorverpakt (confituur-choco-kaas-...) en we misten toch wel de lekker streekproducten die je hier volop kan vinden in de omgeving. Wel veel keuze van lekker brood en glaasje cava is een leuke extra.
Omgeving : hotel is goed gelegen, er zijn heel wat mooie uitstappen die je kan doen in de omgeving, dorpje zelf is niet zo groot.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
17 juli 2017 beoordeeld

Een typisch hotel voor de Ardennen, wij hadden geboekt via Travelbird.
Kamers waren vrij proper, toch nog een oorstopje onder het bed gevonden, ook en een beetje vreemd dat er pas in de namiddag gekuist werd dus als je op die moment net terug op de kamer bent na een uitstap is dat even lastig.
Voor de sauna betaal je 5€ huur aan badjas, dus dat hebben we niet gedaan.
Het inbegrepen 3-gangenmenu was oké maar niet spectaculair, misschien eerder prijzig te noemen indien je dit zonder een arrangement zou bestellen.
Het drinken is er duur, maar als je een mooi plaatsje op het gras naast het water wil heb je niet veel keuze.
De bedden zijn zeer goed, maar daarom nog geen goede nachtrust gehad.
Zwaar verkeer dat 's ochtends voorbij komt gereden dat je het tot op de bovenste verdieping voelt trillen. Om klokslag 8u gaat de afzuiging van de badkamer aan voor een klein half uurtje wat voldoende is om een slechte slaper te wekken 's ochtends.
Het ontbijt is aan de eenvoudige kant en het zat er vergeven van de vliegen, daar kan het hotel niet zo veel aan doen denk ik, maar ik zie ook nergens een poging zoals bijvoorbeeld een insectenlamp om hier iets aan te doen.
De tweede ochtend was er geen fruitsap.
Bij het vertrek onze gratis consumptie niet afgerekend, maar gelukkig hadden we dit tijdig gezien. Facebook lezen was blijkbaar interessanter dan uitcheckende gasten.
Verder zijn we niet zo veel in het hotel geweest.
Kort samengevat, een goed hotel maar hier en daar kan het met een kleine inspanning toch nét iets beter.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Houffalize in overweging
op 0,4 km afstand
Floreal La Roche
nr. 8 van 13 in La Roche-en-Ardenne
142 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel du Commerce geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel du Commerce

Adres: Rue du Pont 10, Houffalize 6660, België
Locatie: België > Wallonië > Belgische Ardennen > Belgisch Luxemburg > Houffalize
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in Houffalize
Prijsklasse: € 90 - € 163 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hotel du Commerce 3.5*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Expedia, Hotel Booker B.V., Booking.com, Hotels.com, Thomas Cook International AG en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Hotel du Commerce met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?