21 april 2018 beoordeeld

Het is er PRIMA, rustig gelegen, en lekker eten. Ik waande mij in het paradijs! Gastheer en gastvrouw zijn geweldige mensen! Ook super goed geslapen, en echt tot rust gekomen op het gezellige terras. Zeker voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Mijn kamer was prima! Eerste kamer op de beneden verdieping.
  • Verbleef: april 2018, reisde alleen
PASDANPAT, Eigenaar van De Patuljak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2018

Bedankt voor zo'n mooie beoordeling!

13 april 2018 beoordeeld

Deze B&B is een echte aanrader, de ontvangst was geweldig, het is een schitterende locatie voor zowel wielerfanaten als wandelaars, de kamers zijn netjes onderhouden en je krijgt er ook nog eens een geweldig ontbijt.
Je hebt de gelegenheid om er het avondeten te nuttigen wat ook een aanrader is alsook de omgeving loont zeker de moeite met onder andere vlakbij de brouwerij van Achouffe.
Frank & Lina.

Kamertip: Doordat er kamers zijn op het gelijkvloers is deze B&B ook toegankelijk voor minder validen.
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend vertoeft in deze B&B. Dat is ons hartstikke goed bevallen! Ondernemers Pascalle en Danny hebben hart voor de zaak. Het is te zien dat ze menige jaren in deze B&B hebben gestoken, om het tot een sfeervol en knus geheel te brengen. Nette kamers en uitstekende matrassen! Het is ook gezellig om aan de bar van het café te vertoeven en de drank wordt dan goed verzorgd. Het ontbijt is heel netjes verzorgd met vers brood, verse koffie, een sapje, fruit, yoghurt en veel meer! Voor tips betreft wandelingen of fietsroutes, dan kun je ook bij Pascalle en Danny terecht. Kortom: een aanrader! Ik denk dat wij zeker nog eens terug zullen komen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
PASDANPAT, Eigenaar van De Patuljak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Heel hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Het was fijn jullie te hebben leren kennen! Graag tot een volgende keer...

5 maart 2017 beoordeeld

Super ontvangst door gastheer en vrouw. Geen enkele vraag is teveel. De kamers zijn ruim, ordelijk en heel proper. De ontspanningsruimte met bar, TV, .... is ideaal om te ontspannen 's avonds. Danny en Pascale (eigenaars) zetten een lekker, vers en uitgebreid ontbijt op tafel en zorgen regelmatig voor een extraatje aan de bar. Wil je naar de Ardennen voor een fiets, wandel of rustvakantie, dan is De Patuljak een aanrader van formaat. Ook de jaarlijkse wandelingzoektocht die ze zelf organiseren is een leuke activiteit. Prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan dik in orde. Dus ga deze B&B zelf ontdekken, je zal geen spijt hebben.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verblijf in mooie omgeving met vriendelijke ontvangst. Nette kamers, lekker eten en 's avonds amusement en gezelligheid troef. We hebben er al vele leuke vakanties gehad. We kregen ook goede suggesties van wat er te zien is in de buurt of mooie wandelroutes.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden