25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in zuid België - 2,5u vanaf Amsterdam. Mooie grote kamers, vriendelijk personeel en nabij uitvalswegen. Kamers zijn stil, en hebben ruime badkamer. Ontbijt in uitstekend, vers gebakken eieren, verse jus d oranje en heerlijke croissants en andere broodjes.
Uitstekend voor de doorreis. Aanradertje voor de zomer vakantie.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, eigenlijk 3***+
Zeer vriendelijke ontvangst. Moderne kamers. Mooi design. Ruim genoeg. Deftig bureel om te werken. Ruime douche, mooi met het gebogen glas die in kamer komt.
Ontbijt voor ieder wat wils, niet te veel maar ook niks te kort.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje gelogeerd ! Zeer vriendelijk personeel.
Hotelkamer prijs kwaliteit prima. Goede ruime regendouche.
Goed bed.
Overvloedig en lekker ontbijt.
Leuk is, en eveneens pluspunt is dat alles, subtiel in het teken van de " Gilles van Binche" staat.die tenslotte wereld ergoed is!Dit heeft zeker een extra cachet aan het hotel.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld

We kwamen op weekend bij vrienden.
Niet veel hotels in de buurt kwamen we hier terecht.
En eerlijk gezegd we waren echt verbluft ! Super hotel Mooie kamer Vriendelijk personeel we voelde ons echt WELKOM en thuis!!! S'ochtends op weg naar het ontbijt waren we nogmaals verbaasd! Een ontbijtbuffet om echt U tegen te zeggen!!! Je had ALLES maar ok dan ALLES !!! Voor die prijs dat we betaalde hadden we eerlijk gezegd niet veel verwacht MAAR hier komen we ZEKER terug ! We hebben al vele hotels gedaan veel duurdere hotels Maar die mogen hiervan een voorbeeld nemen! Deze is echt een AANRADER !

Kamertip: Restaurant LA PLANCHA is zeer lekker om te eten en gelinkt met het hotel.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje geweest met een baby van 6weken en dochter van 3jaar. Zeer mooie en verzorgde kamer. Een extra baby bed gekregen en tot in de puntjes verzorgd geweest.

De kamer was zeer netjes en alles wat nodig terug te vinden.

Ontbijt was gevarieerd en lekker

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie