“Nieuw hotel, spijtig van de geluidsisolatie binnen.”
Beoordeling van Orange Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Orange Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in La Louviere
23 juli 2017 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen ondanks de drukte aan de receptie bij aankomst. De fietsen konden we veilig en droog stallen in de garage.
Het - vrij nieuwe - hotel en de kamers zijn gedecoreerd met als thema en in de kleuren van het carnaval van Binche en dat geeft best een angename sfeer.
Onze kamer - deluxe - had een leuke douche in dat thema en met als extra een sfeerverlichting die je zelf kan regelen. Best vermakelijk.
Wifi is prima, de airco zelfs iets te sterk.
Op booking staat dat de kamers geluidsgeinsoleerd zijn. Dat mag dan al gelden voor geluid van buitenaf, maar geluiden uit de gang en TV geluid van naburige kamers is prominent aanwezig. Voor je nachtrust hang je dus af van je buren.
In ons geval stond de TV in de kamer naast ons zo luid dat het irritant werd. Na een klacht bij de receptie en hun telefoontje - ja, dat kon je dus ook horen - werd het even wat beter maar na een half uurtje werd het volume weer opgevoerd. Gelukkig ging die TV uit tegen 21:00u en hadden we verder een prima nachtrust.
Ook het ontbijt met vers fruit, noten en diverse soorten brood is prima in orde. Op verzoek bakt men je een eitje naar keuze.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in zuid België - 2,5u vanaf Amsterdam. Mooie grote kamers, vriendelijk personeel en nabij uitvalswegen. Kamers zijn stil, en hebben ruime badkamer. Ontbijt in uitstekend, vers gebakken eieren, verse jus d oranje en heerlijke croissants en andere broodjes.
Uitstekend voor de doorreis. Aanradertje voor de zomer vakantie.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
16 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, eigenlijk 3***+
Zeer vriendelijke ontvangst. Moderne kamers. Mooi design. Ruim genoeg. Deftig bureel om te werken. Ruime douche, mooi met het gebogen glas die in kamer komt.
Ontbijt voor ieder wat wils, niet te veel maar ook niks te kort.

Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje gelogeerd ! Zeer vriendelijk personeel.
Hotelkamer prijs kwaliteit prima. Goede ruime regendouche.
Goed bed.
Overvloedig en lekker ontbijt.
Leuk is, en eveneens pluspunt is dat alles, subtiel in het teken van de " Gilles van Binche" staat.die tenslotte wereld ergoed is!Dit heeft zeker een extra cachet aan het hotel.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld

We kwamen op weekend bij vrienden.
Niet veel hotels in de buurt kwamen we hier terecht.
En eerlijk gezegd we waren echt verbluft ! Super hotel Mooie kamer Vriendelijk personeel we voelde ons echt WELKOM en thuis!!! S'ochtends op weg naar het ontbijt waren we nogmaals verbaasd! Een ontbijtbuffet om echt U tegen te zeggen!!! Je had ALLES maar ok dan ALLES !!! Voor die prijs dat we betaalde hadden we eerlijk gezegd niet veel verwacht MAAR hier komen we ZEKER terug ! We hebben al vele hotels gedaan veel duurdere hotels Maar die mogen hiervan een voorbeeld nemen! Deze is echt een AANRADER !

Kamertip: Restaurant LA PLANCHA is zeer lekker om te eten en gelinkt met het hotel.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje geweest met een baby van 6weken en dochter van 3jaar. Zeer mooie en verzorgde kamer. Een extra baby bed gekregen en tot in de puntjes verzorgd geweest.

De kamer was zeer netjes en alles wat nodig terug te vinden.

Ontbijt was gevarieerd en lekker

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een supernetjes nieuw hotel. Ideaal als tussenstop. Het restaurant er vlak naast. Bomvol, op zaterdagavond en best vooraf reserveren, maar de bediening was top.
Ontbijt in het hotel meer dan "dik in orde". Keuze zat. One to remember.
En: er is een fitnesszaaltje... :)

Verbleef: Juli, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van La Louviere in overweging
op 13,8 km afstand
Utopia Hotel
nr. 1 van 1 in Masnuy-Saint-Jean
149 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Orange Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Orange Hotel

Adres: Chaussee du Pont du Sart 238, La Louviere 7110, België
Locatie: België > Wallonië > Hainaut Province > La Louviere
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in La Louviere
Prijsklasse: € 59 - € 90 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Orange Hotel 3.5*
Aantal kamers: 84
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L., Agoda, Booking.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Orange Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?