Beoordeeld op 18 juli 2017

Met 4 vriendinnen een paar dagen fietsen in Limburg.
The Oak is zijn naam " fietshotel " meer dan waard , grote fietsenstalling , gebruik van fietstassen, prachtige fietsroutes door Paul en Hilde getest en beschreven , een boekje dat je kan meenemen , zo kan je de streek nog beter leren kennen, de fietsknooppunten op een kaartje .
Hilde is een geboren gastvrouw, ze zorgt samen met Paul voor een lekker ontbijt en voor een lekker 3-gangenmenu.
Was fijn bij jullie te logeren !

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 mei 2017

Het hotel zelf is meer een B&B naar mijn inziens, de eigenares is heel vriendelijk en doet dat goed. Alleen vind ik de kamers geluidruchtig waardoor je alles kan horen van de buren. het ontbijt doet ze goed alleen een chocolade koekje,croissant zou niet misstaan ... voor mij is dit een 2.5-3 sterren hotel. verder is alles wel proper.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 juni 2016

Echt familiaal gevoel met vriendelijke eigenaars die altijd ter beschikking staan voor een woordje uitleg over een uitstap.
De kamers zelf zijn een beetje verouderd aangezien er geen aparte badkamer is. Het toilet is al helemaal de max. Je kan alleen maar de deur dicht doen als je blijft recht staan....
Het ontbijt was prima in orde met een zelfbereide smoothie en yoghurt met fruit.
Het avondeten is simpel maar wel lekker. Er is telkens een tweede schotel bij het hoofdgerecht die echt wel overbodig is en niet echt past bij het andere hoofdgerecht.

Kamertip: misschien hebben de comfortkamers een betere badkamer + wc...
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016

Weer eens naar Hotel The Oak geweest voor een gezellige fiets en wandelvakantie. Steeds is de gastvrouw enorm in de weer om aan onze wensen te voldoen, telkens is het eten tip top in orde, en steeds zijn de kamers gezellig ingericht.
Dit is een Top Hotel om te verblijven, Hilde & Paul zijn schitterende uitbaters.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 15 juni 2015 via mobiele applicatie

Aangekomen bij het hotel waar we enorm vriendelijk werden onthaald door de gastvrouw met koffie en zelf gebakken koekjes (was zo lekker dat we ze bijna allemaal op aten ) eerst wat gerust op het leuke tuin terras.

S avonds een heel lekker diner gehad.

Zaterdagmorgen een vroeg ontbijt gehad (7 uur 30) om dan onze grote fietstocht te doen (Rekem - Francorchamps - Rekem , een 200 km).

S Avonds terug heel lekker eten gekregen.

Na een uitgebreid ontbijt zondag morgen afscheid genomen en nog een mooie tip gekregen om de zondag verder in de streek te genieten.

Bedankt aan de uitbaters. Was een mooi weekend.

Datum van verblijf: juni 2015