Hotel Apollo(Zutendaal)
Zie aanbieding
Hotel De Klok(Zutendaal)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
De Edelsteen(Zutendaal)
B&B Crijbohoeve(Zutendaal)
Hotel Monika(Zutendaal)
  • Restaurant
  • Roomservice
19 oktober 2012 beoordeeld

We hebben onlangs een 3-tal dagen doorgebracht in The Oak.
't Was heel gezellig, gastvrij onthaal, lekker eten en fietstochten (waar we voor gekomen waren) à volonté.
Paul heeft er zijn werk van gemaakt om alles zorgvuldig voor te bereiden en Hilde is een leuke, gastvrije dame. Ook van de kamers is niets dan goed te zeggen.
Zeker eens verblijven en genieten van de goede zorgen van Paul en Hilde.

• Verbleef: september 2012, reisde alleen
24 september 2012 beoordeeld

Hotel "the Oak" is ideaal gelegen om vandaar uit fietstochten of wandelingen te maken. Dit heeft men daar ook begrepen: men heeft een volledige kaft met zeer verzorgde fietstochten uitgewerkt.
Als je een fietstocht wil maken krijg je een kaartje mee met de knooppunten die je zult passeren en een boekje met alle bezienswaardigheden voor onderweg.
Ook het hotel zelf is fantastisch: een goed ontbijt met alle mogelijkheden van brood en broodjes, toespijs, fruit enz.. 's avonds wordt je dan nog verwend door iedere avond een "specialiteit van het huis" waar je moeite mee hebt om te stoppen!
Echt een aanrader.

• Verbleef: september 2012, reisde met familie
26 augustus 2012 beoordeeld

Met 7 vrienden hebben wij een fietsarrangement geboekt in The Oak en mede dank zij het goede weer is dit een fantastisch leuke vakantie geweest. De kamers zijn prima in ordfe, de maaltijden hééééél lekker en zelfs vrij copieus. Op aanraden van Paul, onze gastheer, hebben wij enkele schitterende fietstochten gemaakt doorheen de provincie Limburg. Volgend jaar komen wij zeker terug!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden
fietsgastvrouw, Manager van Hotel The Oak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2012

Hallo Simone,
Bedankt voor je leuke commentaar - we verwelkomen jullie graag volgend jaar eens opnieuw!
uw gastheer paul en gastvrouw Hilde

26 augustus 2012 beoordeeld

We maakten een vijfdaagse fietsvakantie in Zutendaal Limburg , hotel The Oak . We werden fantastisch ontvangen en gastronomisch verwend . Het hotel is zeer gastvrij en familiaal en de uitbaters hebben een karrevracht aan prima uitgewerkte fietsvoorstellen voor dit zeer mooie fietsparadijs.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden

Hello Fietsgasten groepje onderwijspersoneel,
Dank u vriendelijk voor jullie commentaar op Tripadvisor - jullie waren een leuke fietsgroep die een spatje regen niet schuwden! Proficiat voor het afgelegd traject! en nu mag het nieuwe schooljaar beginnen?
ook groeten van de collega - leerkracht Paul!
Met vriendelijke groet, Hilde

21 juli 2012 beoordeeld

Ideaal gelegen voor al je fiets-, wandel- en andere uitstappen in Limburg ! Vooral de onmiddellijke nabijheid van het Nationaal Park Hoge Kempen is een echt pluspunt ! Komt daarbij nog de gemoedelijke en ongedwongen ontvangst en sfeer in het hotel, alsook de excellente kookkunsten van gastvrouw Hilde ! Alle ingrediënten voor een meer dan geslaagde vakantie ! Enkel het weer kan spijtig genoeg niet vooraf besteld worden !

Verbleef: augustus 2011, reisde alleen

Hi Mijnheer Pol,
bedankt voor je fijne commentaar!
dank je wel!
met vriendelijke groet,