Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Familie uitstapje

Prachtige wandeling gemaakt, hier en daar wel pijnlijk aan de voeten door verborgen stenen in de ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Paradise36302760947
via mobiele applicatie
Lekker je voeten vies maken

Voor het eerst een blote voeten pad bewandeld en wat was het leuk. Door de blubber, klimmen, door ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Nug83
Schiedam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 273 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Leuk middagje uit met familie. Leuk parcours met veel afwisseling. Horeca gelegenheid heeft een goede prijs voor de producten. Leuke uit-kijk-toren.

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021

Wij hebben al verschillende blote voeten paden gedaan in Nederland en België en dit is toch 1 van de beste. In het begin dachten we nog dat het wat weinig uitdagend was maar de tweede helft maakte dit ruimschoots goed. Vooral het water valletje waar je op moet klauteren vonden we fantastisch.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021 via mobiele applicatie

Naar hier gekomen om de goeie reviews. Het pad begint "licht" en laat je voeten wennen aan allerlei ondergronden. Daarna wordt het avontuurlijker in een prachtige natuur, met een uitkijktoren en zelfs een klein riviertje die je stroomopwaarts door moet. Echt knap gedaan. Er zijn lockers voor je schoenen en mogelijkheid om je voeten af te spoelen na de wandeling. Na de voeten "therapie", kan je op het terras genieten van een verfrissing waaronder ook honingbier. Naast het blotevoetenpad kan je ook entomopolis en de vlinderkoepel bezoeken. Deze zijn matig interessant en vormen een leuke aanvulling als je er toch bent. Combi tickets met het blotevoetenpad geven korting.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 29 september 2020

wat een heerlijke belevenis , op zondag 28/09/2020 dit pad gevolgd en het was grandioos , over rotspartijen klimmen of dalen , grote of kleinere steentjes stappen , in waterpartijen stappen met wel een diepte van een 40 cm , een toren beklimmen en nog zoveel meer ; Het pad is ongeveer 3 km in lengte en reken maar op een 2 uur van pret !

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 5 september 2020

Met kinderen en kleinkinderen een heel leuke wandeling gedaan op blote voeten. Hadden de eerste beurt genomen om 09:00 uur waardoor we we quasi alleen waren. Mooie omgeving om te wandelen.

Datum van activiteit: augustus 2020