“(H)eerlijk!!”
Beoordeling van Pimpernelleke

Pimpernelleke
Geclassificeerd als nr. 7 van 30 Restaurants in Riemst
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker ijs en koffie, veel keuze en steeds wisselend, correcte prijs, vriendelijke hulp, mooi terras...kortom een aanrader in de regio en zeker een (of meerdere) bezoekjes waard!

Datum van bezoek: mei 2018

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst was er verwarring over een hoorntje en een bekertje. Eerst ontstond er onbegrip, daarna enige irritatie. Het staat toch echt níet op het bord aangegeven. Dan 3 bolletjes wijzend naar de buurman. Kreeg alleen een halve beker. Met nog een fatsoenlijk hoorntje van 2 bolletjes reken je €6,50 af. Dat is €1,30 voor 1 bolletje voor gewoon gemiddeld níet eens bijzonder ijs. Teveel geld voor vlak ijs.
Overigens als je denkt dat je op het terras wordt bediend? Vergeet het maar. Zelf afhalen binnen is het credo. Ik ken betere ijszaken.

Datum van bezoek: september 2017
Jeff K, Eigenaar van Pimpernelleke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Beste Leon G.

1,30 euro voor een bol (al dan niet vlak) ijs is binnen onze regio geen stevige prijs, meeste zaken zitten op 1,40 of hoger. Zo ken ik collega's die 1,70 vragen. Gemiddeld gezien zitten we nog onder de concurrentie.
Het feit dat we niet bedienen is inderdaad een keuze die we hebben gemaakt, we kunnen namelijk niet aan u komen vragen welke smaken u wilt als u de ijstoog niet gezien heeft. Om dan de verwarring niet te creëren wanneer u wel of niet bediend wordt (ijs of drank of coupes) hebben we besloten dit niet te doen. Lijkt mij in een ijssalon met schepijs overal zo te gaan?
Des al niet te min onze excuses dat u het geen aangename ervaring vond.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ijs op een mooie locatie. Laatste keer was echter een teleurstelling toen bleek dat je er niet kan pinnen. Voor mij onbegrijpelijk aangezien de ijssalon op steenworp afstand van 'pinland' Nederland ligt.

Datum van bezoek: september 2017
Jeff K, Eigenaar van Pimpernelleke, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Beste ErikPC,

We hebben reeds enkele maanden een Pin.

Groeten,

Jeff

24 mei 2017 beoordeeld

Zeer lekker ijs met veel keuze. Lekkere warme chocoladesaus en slagroom maar niet goedkoop. Soms lang aanschuiven.

Datum van bezoek: mei 2017

Beste,

Gezien met concurrentie in de buurt zijn we met 1,30 euro per bol echt nog goedkoop.
Betreffende het lange aanschuiven kan ik daar wel in komen, echter beslissen (net zoals in een file) vele mensen op hetzelfde moment om een ijsje te komen eten. Als iedereen gespreid zo komen is het inderdaad beter, maar dit zou dan ook de files oplossen en dit is ook niet voor morgen jammer genoeg ;-).
Graag bedank ik u wel voor de lieve woorden betreffende het ijs en de overige zaken.

Pimpernelleke

23 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk ijs , flinke porties voor een mooie prijs ! De broodjes en koffie zien ook goed uit , maar wij stoppen steeds voor een lekker ijsje . Een echte aanrader

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Pimpernelleke bekeken, bekeken ook

Riemst, Limburg Province

In Pimpernelleke geweest? Deel je ervaringen!