Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Grote parking, vriendelijke ontvangst. Wat gedronken in de bar en van het restaurant gebruik gemaakt. Goede nachtrust. Uitgebreid ontbijt. Perfect gelegen aan een uitvalsweg om snel een aantal bestemmingen te bereiken.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
Emiel M, Eigenaar van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Bedankt voor de positieve feedback. Een tevreden klant, daar doen we het voor. Met vriendelijke groeten, Familie Molenaers.

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Als je binnenkomt aan de receptie is het een oubollig interieur. Gelukkig waren de vernieuwde kamers prima. Badkamer tip top,in orde. De ontbijtzaal moet qua interieur zeker eens worden aangepast, qua eten prima alles was voorradig en een zeer grote keuze. Prijs kwaliteit in orde. De terrassen zijn zowel aan de voor als achterzijde.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Emiel M, Eigenaar van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2017

Geachte, bedankt voor de reactie. Wij waarderen de mening van onze gasten. Met vriendelijke groeten, Molenaers Emile.

Beoordeeld op 27 september 2017

Zeer goed 3 sterren hotel.
Alle kamers vernieuwd met gratis wi-fi een mooie flatscreen en dito badkamer met fijne regendouche zonder lig bad.
WC wel in de badkamer maar de luchtafzuihing functioneert altijd indien het licht aan is.
Ruime kamers met goede bedden.
Lift ontbreekt maar dut is niet erg want er zijn slechts 2 verdiepingen.
Goede locatie aan de rijksweg maar toch een meter of 30 achterin.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
Perfect passage hotel !

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Emiel M, Eigenaar van Hove Malpertuus Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We appreciëren uw correcte ontleding van ons hotel.

Beoordeeld op 22 september 2017

Restaurant ziet er goed uit en nodigt uit om te gaan eten. Echter de bediening liet op zich wachten. Na 55 minuten kwam de hoofdmaaltijd pas aan. Leuk restaurant maar je geduld wordt op de proef gesteld. Overigens is de kwaliteit best goed al is de prijs te hoog voor wat je krijg

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden voor dit hotel gekozen omdat de mooie foto's en hoge score op boeking.com ons wel aanspraken. Blijkt wel dat de foto's van de luxe kamer waren. De standaardkamers zijn klein en verouderd. Onze kamer was op de tweede verdieping, vlak onder het dak. De airco was defect waardoor het zeer warm was op de kamer. Ook waren er enkele grote spinnenwebben op de kamer. De kraan van de lavabo was vol kalk en het debiet was zeer klein. Er kwam ook geen warm water uit. Aan het raam in de badkamer was een grote vochtplek. De prijs voor deze kamer is te hoog.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 28 augustus 2017

Geachte, hartelijk dank voor de feedback. Ik kan U garanderen dat onze score verkregen werd door objectieve reacties, zoals ook die van U. Nochtans zijn al onze kamer types gekoppeld aan de correcte foto's. En ja er is een verschil tussen een standaard en een Superior kamer, zoals ook de prijs aangeeft. Alle kamers werden gerenoveerd tussen 2013 en 2015. Uw klacht betreffende de airco is zeker terecht: wij staan reeds 3 weken op de wachtlijst bij Samsung België om wisselstuk te vervangen. Dit vinden wij ook ongehoord. Over het debiet en de temperatuur van het water zijn er nog nooit klachten geweest, maar dit zal ook nagekeken worden. Enkel spijtig dat we op deze manier moeten op de hoogte gebracht worden van bepaalde grieven. Graag hadden wij U ook persoonlijk te woord gestaan en geprobeerd om een oplossing te zoeken. Wij zullen ons uiterste best doen zodat deze problemen verholpen worden, want we weten dat € 80.00 een correcte prijs is voor deze kamer.