“Heerlijk!”

Restaurant Max
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Peer
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening en de inktvisringen, zalm en de vongole a la Ramblas zijn een echte aanrader! Super, hier kun je echt rustig tafelen.

Datum van bezoek: juli 2021

23 juni 2021 beoordeeld

Waaw wat een super restaurant! Wij hadden toch aan de late kant gereserveerd, maar dat was voor de uitbaters geen enkel probleem! Toen we vroegen of de hond ook meekon op het terras, zeiden ze dat die zeker welkom was.
Het eten was heerlijk! Leuke smakencombinaties die ik persoonlijk nog niet veel had geproefd. Hun cocktail 'Hugo' raad ik zeker en vast aan.
Het werd jammer genoeg slechter (on)weer naar de avond toe. Maar het was voor hen geen probleem dat we ons verplaatsten (Corona...).
Alles was ook heel proper!
Als ik dan toch een minpuntje zou moeten geven is het de wachttijd. Maar de gerechten en de drank waren de moeite waard om op te wachten. Complimenten aan de chef.
Een weekendje Limburg beëindigd met een super etentje!!!

Datum van bezoek: juni 2021
20 juni 2021 beoordeeld

Wij reserveerden via tripadvisor voor 11 personen, maar kregen geen bevestiging. Na telefonisch contact kregen wij als antwoord: "Wij doen geen grote groepen en zodoende hebt u geen antwoord gekregen." Dit vind ik persoonlijk geen manier van doen. Ze mogen ten minste een antwoord sturen.

Datum van bezoek: juni 2021
21 november 2020 beoordeeld

Tijdens de Coronaperiode hebben Jos en André gezorgd voor een menukaart met allemaal verschillende pasta's. Énorm lekker, stuk voor stuk. Een dikke duim voor beiden! Bedankt voor dit klein genietmomentje thuis!

Datum van bezoek: november 2020
16 september 2020 beoordeeld

Als je wil genieten, dan moet je hier zijn. Vanaf het moment dat je binnenstapt tot einde van de avond.
Hun menu keuze springt eruit. Geen croques en pannenkoeken maar een dagverse zeetong! of een visschotel voor 2. Filet pur altijd perfect gebakken en nu tijdens het mosselseizoen een zeer uitgebreide keuze! De menukaart wordt regelmatig aangepast al naar gelang het seizoen!
Altijd weer nieuwe verrassende gerechten.
Hun terras was gisteren de perfecte locatie voor een zeer gezellige nazomer avond.
dank u voor jullie top service!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Restaurant Max bekeken, bekeken ook

Wijchmaal, Limburg Province

Peer, Limburg Province
Peer, Limburg Province

In Restaurant Max geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.