Beoordeeld op 29 oktober 2018

Er mag eens gestoeft worden! Wij wilden een romantisch nachtje weg en even ontsnappen uit de drukte van ons kroost en zijn daarbij heerlijk geland in de BB van Casa Ciolina. De Limburgse gastvrijheid was overal door gastvrouw en gastheer Patricia en Wim. Alles tiptop in orde en verzorgd. Heerlijk ontbijt en jongens wat een wellness!! Opstaan met de vogeltjes,Hasselt en Maasmechelen Village vlakbij. Zijn prijs waard!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gebouw en inrichting, met leuke plekjes om te verpozen. Kraaknette, romantische kamers. Zeer goed ontbijt! Ook heel vriendelijke, behulpzame uitbaters. De wellness hebben we niet gebruikt want het was zalig weer...

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Geweldige locatie en wat een warmte. Patricia en Wim hartelijke gastvrouw en gastheer. Zorgen dat je niets te kort komt. Bij binnenkomst voel je je al thuis. Huis zooo gezellig ingericht. Kamers Loft zoooo groot en fijn om een dag/nacht in te vertoeven. Sauna zwembad een aanrader. binnenplaats gezellig. Ontbijt super de luxe. Avondmaal simpel maar wel lekker (dit was wel al van te voren vermeld). Wij waren tevreden. Het was een onvergetelijk weekend. Wim en Patricia nogmaals bedankt

Kamertip: alle kamers zijn goed
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

hartelijke ontvangst, huiselijk gevoel en tegelijk zeer luxueus, ook gebruik gemaakt van wellness zeker een aanrader, zeer goed bed en mooie kamer,uitgebreid ontbijt keuze genoeg !, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Een prachtig gerenoveerde hoeve waar er enorm veel oog voor detail is. 2 passionele mensen met 'Limburgse gastvrijheid' waar je je meteen voelt thuis komen. De kamer die wij hadden was zeer ruim en goed onderhouden. De wellness was top! Een geweldig zwembad, een jacuzzi met geweldig zicht, sauna met Himalayazout en een enorm goede hammam. Ontbijt maakte het weekend meer dan af!! Wij komen zeer zeker terug. Wij raden dit concept voor iedereen aan die wil cocoonen, relaxen en even de sleur van de snelle maatschappij willen vergeten. Al dit wordt mogelijk gemaakt door 2 fantastische mensen die een dikke pluim verdienen. Dank je wel Patricia & Wim !

Datum van verblijf: maart 2018