15 februari 2018 beoordeeld

Voor Valentijn had ik een overnachting met wellness arrangement geboekt in Casa Ciolina. Al van bij de aankomst waren wij onder de indruk van de mooie restauratie van dit historische gebouw. De uitbaters hebben ons met een welkomstdrankje een rondleiding gegeven en waren uiterst vriendelijk en gastvrij. Deze B&B is dan ook van een zeer hoogstaande klasse. Elk detail zit goed. Wij verbleven in het "Bovenhuys", een prachtige kamer - eerder loft - die kraaknet was en prachtig ingericht is. De Wellness is zeker ook de moeite. Een van de betere die ik al bezocht heb. Kraaknet, een gigantisch binnenzwembad, een zoutkristalmuur, een hamam, jaccuzi en prachtige relaxruimtes. Wij komen vast en zeker terug !

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt aan bij een mooi historisch gebouw.. je ziet dat er een verhaal achter schuil gaat! Als de deur open gaat wordt je ontvangen door de zeer sympathieke gastvrouw en ook haar man komt je vriendelijk begroeten.. ze slaan graag een babbeltje en wisten ons enkele adresjes aan te raden om iets te gaan eten! Heel mooie, grote kamer.. rustiek ingericht. Het huis kraakt van de oude gezelligheid, dat heeft absoluut zijn charme! In de gemeenschappelijke ‘living’ werd ons een welkomstdrankje naar keuze aangeboden. En ‘s morgens hebben we genoten van een lekker ontbijt.. Eitjes naar keuze.. alles wat je verlangt! Wij hebben dan na het ontbijt nog de wellness gebruikt! AANRADER! Enkel het zwembad was iets te warm naar onze zin.. maar voor de rest mooi verzorgt en zalig genieten!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige dag en nacht weg gehad toen wij te gast waren bij Casa Ciolia. Wim en Patrica waren erg gastvrij. Na de rondleiding werd ons een welkomsdrankje aangeboden, even gekletst en kregen we een aantal adressen van restaurants in de buurt. Ook werd er gekeken of er nog ruimte was voor ons om savonds gebruik te maken van het zwembad, dit kon! Het zwembad was perfect. Kamer (de loft) was groot, schoon, met een heel goed bed en mooi bad (met rituals producten, lekker!). De hele casa is erg gezellig en rustgevend. Als afsluiter een heerlijk ontbijt met alles er op en er aan. Bedankt, wij komen zeker terug!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
1 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een romantisch arrangement geboekt met privé gebruik van de wellness. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Wim en Patricia. Na een korte rondleiding door de bnb werden we naar onze kamer geleid, waarna we een glaasje bubbels kregen in de bar. Hier hebben we nog een gezellige babbel gedaan met de uitbaters. De bnb lijkt zo uit de boekjes te komen met een perfecte inrichting en gezellige sfeer. De woonkamer leent zich perfect voor een avondje te genieten met wijntje of trappistje. De kamer ( wij hadden de Bovenhuyskamer) was romantisch, compleet en zeer proper. Het ontbijt was ruim voldoende met kwaliteitsproducten, de keuze hoe je je eitjes wil en spek. Ook hier werden er bubbels aangeboden. De wellness was ook voorzien van alle luxe: een jacuzzi buiten onder een eiken bijgebouw, een verwarmd binnenzwembad in een fantastische setting, ruime sauna en een echt Turks stoombad met mozaiektegels! Wij zullen hier zeker nog eens terugkomen!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in Casa Ciolina, met de nieuwe eigenaars Patricia en Wim. Zij doen net als Danny en Ron hun uiterste best om je het naar de zin te maken en dat lukt goed! Heerlijke bedden, schone kamers en lekker ontbijt. De omgeving is fantastisch om te fietsen wat wij ook weer volop hebben gedaan. We komen graag nog een keer terug!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner