“Mooi ruime vakantiewoning in Peer”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Ivo V
1 beoordeling
“Mooi ruime vakantiewoning in Peer”
Beoordeeld op 5 april 2019 voor een verblijf in maart 2019

Prachtige groene omgeving en rustige ligging. Ruime kamers, keuken en living.
Genoeg huisraad aanwezig en alles goed onderhouden. Ideaal huis voor een grote familie of vriendengroep. Hebben reeds geboekt voor volgend jaar, dat zegt genoeg.

Datum van verblijf: maart 2019
BOlaerts
Opglabbeek, België
1 beoordeling
“Stijlvol gerenoveerde hoeve in prachtige streek”
Beoordeeld op 8 januari 2016 voor een verblijf in december 2015

Stijlvol gerenoveerde en super gezellig ingerichte hoeve. Prachtige ruime kamers, veel mogelijkheden om ook regenachtige dagen leuk door te brengen, rustgevende omgeving om te wandelen of te mountainbiken, .... Na een geslaagde avond met vrienden prijkt deze locatie bovenaan mijn verlanglijstje om er eens weekend door te brengen!

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Reto G
1 beoordeling
“Ideaal voor familie weekendjes met een groep van 15 à 20 pers.”
Beoordeeld op 8 januari 2016 voor een verblijf in december 2015

In december 2015 werd ik uitgenodigd voor een klasreünie in deze boerderij. Bij het binnenkomen geloofde ik mijn ogen niet. Alles, echt alles was zo smaakvol en doordacht ingericht. Super gezellig in e winter bij de gashaard. Maar in de zomer lijkt mij deze locatie nog leuker. Wanneer we met de familie in de toekomst een locatie zoeken voor meer dan 15 personen, dan staat deze locatie zeker bovenaan op mijn lijstje!

peterhW98 ...
Diepenbeek, België
2 beoordelingen
“Prachtige uitlapklep voor gezin of met vrienden !”
Beoordeeld op 8 januari 2016 voor een verblijf in december 2015

Een echte aanrader om tot rust te komen voor een weekendje of weekje met vrienden of familie !
Gezellige en warme inrichting ... ruime en verzorgde kamers. Top.

Je leeftijdgroep 35-49
Anntielen ...
Diest, België
“Uitstekende reunie plek”
Beoordeeld op 6 januari 2016 voor een verblijf in december 2015

We waren er met een 20 tal oude klasgenoten (klas van 1988). Dit is een superlocatie om samen herinneringen boven te halen rond de open haard, om samen een potje te koken aan 6-pitten gasvuur, om samen doorheen heel wat oude foto's te beamen, om samen een lekker pintje te drinken en daarna niet meer naar huis hoeven! TOP

Reisgroep: Grote groep/tour
Arnold196 ...
Bunnik, Utrecht, Netherlands
2 beoordelingen
“Perfecte plek voor een familie weekend.”
Beoordeeld op 28 september 2014 voor een verblijf in september 2014

Met veel plezier kijken wij terug op een mooi weekend in de Hoeve Vila Vigor van Carine.
Met mijn ouders, broers en zussen met de kinderen was het heerlijk toeven.
In de heerlijke keuken, en buiten op het terras.
De vuurkuil was favoriet en een mooie plek voor goede gesprekken tot in de vroege uurtjes.

Het uitzicht, de rust en der ruimte om de hoeve zijn uniek en zeker een reden voor ons om eens terug te komen.

De hoeve is recentelijk gerenoveerd, en wij wensen Carine veel succes met het verder ontwikkelen van deze mooie plek.

Datum van verblijf: september 2014
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: The space and the silence.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Miet T
Herdersem, Oost-Vlaanderen, Belgium
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Gezelligheid troef in deze sfeervolle vakantiewoning. Voor ons de ideale plek voor een uitstap met vrienden en kinderen.”
Beoordeeld op 18 augustus 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Sfeer is troef in deze vakantiehoeve waar we een verlengd weekend doorbrachten met vier gezinnen. De kinderen hebben uren gespeeld, binnen en buiten. Bij mooi weer was het 's avonds heerlijk toeven aan het kampvuur. Als het regende waren we 's avonds te vinden rond de haard. De hoeve is stijlvol gerenoveerd met degelijke materialen en veel smaak. Werkelijk àlles was aanwezig: van hopen speelgoed tot werkelijk elk keukenhulpje. We vielen van de ene verbazing in de andere. Dit hebben we nog niet veel meegemaakt. Bovendien was alles op en top proper. Toplocatie!

Datum van verblijf: augustus 2014
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: properheid en mooie inrichting
Minpunten: de regen
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.