Mariska M
Elst, Nederland

Lekker weekendje Center Parcs

4,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Van onze vele Center Parcs bezoeken is dit toch wel een van de meest positieve!
Het huisje is gerenoveerd en ook daadwerkelijk goed en netjes. Heb dit wel eens anders gezien. Huisje was ook schoon! Ook dit is wel eens anders. Personeel is, overal waar je ze treft, supervriendelijk en behulpzaam. Zwembad wel echt druk, maar dat mag de pret niet drukken. Wij hebben ons goed vermaakt en als we weer teruggaan naar een Center Parcs zal deze bovenaan staan!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 mei 2024
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring tijdens uw verblijf bij De Vossemeren. We zijn verheugd om te horen dat u zo'n geweldige tijd heeft gehad en dat uw accommodatie aan uw verwachtingen voldeed.

Het doet ons plezier om te vernemen dat u tevreden was met de renovatie van de cottage en dat u de netheid en kwaliteit van de accommodatie heeft gewaardeerd. Ook waarderen we uw lovende woorden over ons vriendelijke en behulpzame personeel.

We begrijpen dat de Aqua Mundo soms druk kan zijn, maar we zijn blij om te horen dat dit uw plezier niet heeft belemmerd. We streven ernaar om al onze gasten een geweldige ervaring te bieden, en uw positieve feedback motiveert ons om dat doel te blijven nastreven.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek en uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs! 🤩

Word beloond met One Key
Oostappen Vakantiepark Parelstrand
4.4 km van Center Parcs - De Vossemeren
Meer hotels in Lommel bekijken
Beoordeeld op 29 maart 2024

Vriendelijke ontvangst, propere en moderne 4 persoonsbungalow die van alle nodige comfort voorzien is. Veel kastruimte in de slaapkamers.
Mooi uitzicht op een vijver achter onze tuin.
Genoten van de restaurants en activiteiten ter plaatse. Moeder-dochter-massage werd door een zeer aangename vrouw gegeven, we hebben genoten!

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2024

Wat geweldig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in onze accommodatie, Karen! We streven er altijd naar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en het doet ons plezier om te vernemen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Het is fijn om te weten dat u de vriendelijke ontvangst, de propere en moderne cottage, en de activiteiten ter plaatse heeft gewaardeerd. Ook zijn we blij dat u heeft kunnen genieten van de moeder-dochter-massage. 😊

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer fantastische ervaringen! 🤩

Beoordeeld op 18 maart 2024

Bij aankomst kregen we een parkeerticket maar geen bandjes, dus we konden onze bungalow niet binnen, gelukkig reed iemand van centerparcs voorbij deze man opende onze bungalow zodat we onze bagage al konden wegzetten, dus terug naar de receptie en dan kregen we onze bandjes, ze waren dit vergeten van mee te geven.. onze bungalow slaapkamer zat vol met spinnen en oorwormen! Gewoon in ons bed!!! Bij melding kregen we geen gehoor van de dame aan de receptie, ze schreef het op maar daar bleef het bij!!

We hadden een VIP huisje maar dan verwacht je wel meer dan dit, ze zijn vernieuwd maar niet proper!

We zijn dan vroeger naar huis gegaan, teleurstellend!!

Datum van verblijf: maart 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2024

Bedankt voor het delen van uw ervaring, hoewel het spijtig is te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons te vernemen dat u problemen ondervond bij het verkrijgen van uw toegangsbandjes en dat de cottage niet voldeed aan de verwachte hygiënische normen. We begrijpen dat dit teleurstellend was en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Het is zeer betreurenswaardig dat uw melding van ongedierte niet adequaat werd opgevolgd door het personeel bij de receptie. We zullen dit zeker intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke kwesties in de toekomst beter worden aangepakt.

We willen graag benadrukken dat dit niet het niveau van service en kwaliteit is dat we streven naar bij Center Parcs, en we waarderen uw feedback enorm. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat al onze gasten een aangenaam en zorgeloos verblijf hebben.

Neem zeker contact met ons op via ons formulier door uw opmerkingen daar in te vullen 👉 https://contactariane.com. Wij streven ernaar deze situatie recht te zetten en u de gelegenheid te bieden om tijdens uw volgende bezoek een positieve ervaring te beleven.

Beoordeeld op 27 februari 2024

Dit was onze tweede keer bij de Vossemeren. Ik heb op het huisje weinig aan te merken.Dat was netjes schoongemaakt. We hoefden alleen de brug over om bij de Market Dome te komen.

De Vossemeren heeft hele leuke activiteiten. Ik heb bijvoorbeeld rondleiding over het park gehad met een gids. Bianca kon enthousiast verhalen vertellen over het park. De wandeling met ezels was ook erg leuk. Omdat ik dierenervaring had mocht ik de rangers na afloop helpen in de dierverzorging. Ze doen ook dingen zoals bushcraften, hutten bouwen en kampvuur maken. Ook de crazy game en quizavond waren een succes. Ook al waren het geen prijzen die wilt winnen (bijvoorbeeld een sapcentrifuge, snijplank of koffer)

Het zwembad heeft ook een mooie opstelling met het Monkey Splash eiland in het midden. Het stoplicht van de Monkey Splash was overigens kapot, maar iedereen hield netjes afstand met glijden. Ik was ook blij met het solarium, maar die zit wel op een plek waar iedereen langs je heen loopt. Niet bepaald rustgevend.

Nog een opmerking voor het grand cafe: Mijn broertje kreeg een klein bakje borrelnootjes bij zijn Leffe 0.0 en ik twee dagen daarvoor niet. Wees er consistent in wat je je gasten bij diens drankje geeft.

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs - De Vossemeren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen tijdens uw tweede verblijf bij De Vossemeren, Iris. We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring heeft gehad en dat u hebt genoten van de activiteiten en faciliteiten op ons park.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van uw cottage en dat u de nabijheid van de Market Dome hebt gewaardeerd. We zullen uw complimenten doorgeven aan het schoonmaakteam.

Het is geweldig om te horen dat u hebt genoten van de verschillende activiteiten, zoals de rondleiding over het park, de wandeling met de ezels en de diverse avondactiviteiten zoals de crazy game en quizavond. We zullen uw complimenten doorgeven aan Bianca en het animatieteam.

We zullen ook uw opmerking over het kapotte stoplicht bij de Monkey Splash doorgeven aan het onderhoudsteam, zodat dit zo snel mogelijk kan worden gerepareerd. Ook zullen we uw feedback over het solarium en de consistentie in het serveren van borrelhapjes in het grand cafe doorgeven aan de betreffende afdelingen voor verbetering.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Center Parcs. 😄

Beoordeeld op 23 februari 2024

Over Center Parcs Vossemeren heb ik goede maar ook slechte punten te melden. Sowieso het horlogesysteem ipv kaartjes is een vooruitgang. Wij zaten in t hotel en dat was duidelijk allemaal vernieuwd, dus netjes en de service van de kamers was uitstekend. Het ontbijt was goed en de eerste dag met redelijke bordjes waar je een ruime boterham op kwijt kon. Daarna, waarschijnlijk heel toevallig, werden de ontbijtbordjes en schaaltjes verwisseld voor taartbordjes met hele kleine schaaltjes. Dat betekende dat alles van je bordje en brood viel tijdens het eten. Dit zag er bij iedereen heel onhandig en bekrompen uit. De discovery-bay was echt erg leuk voor kinderen. Wat ons wel opviel was dat er, hele grote plekken gereserveerd gehouden werden en gedurende de 3 uur dat wij er waren niemand heeft gezeten. Daar klaagde iedereen over. De Aqua-mundo is erg mooi en netjes. Het gloor rook tijdens ons verblijf ook prima. Wel zijn er veel mensen en scholen van buitenaf maar dat kan misschien niet anders. De plaza of dome zag er prachtig uit. Eromheen staan alleen commerciële eet of drinkgelegenheden. Op zich gezellig maar de kinderen kunnen maar op 1 kleine plek spelen als je als ouders even gezellig zit. Dit is echt te kort. Wel zijn de shows van Orry en friends erg leuk. Of ik er nog eens heen ga dat weet ik niet. Wij zaten niet in een huisje dus daar weet ik niks van maar ik heb t gevoel dat Landal net iets meer nadenkt over wat wel en niet werkt, maar dat is mijn mening.

Kamertip: Over Center Parcs Vossemeren heb ik goede maar ook slechte punten te melden. Sowieso het horlogesysteem ipv kaartjes is een vooruitgang. Wij
Datum van verblijf: februari 2024

We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen, inclusief zowel positieve als negatieve punten.

We zijn verheugd om te horen dat u de vernieuwingen in het hotel op prijs stelde en dat de service van de kamers naar wens was. Ook is het fijn om te weten dat u genoten heeft van het ontbijt, hoewel het jammer is dat de bordjes na de eerste dag vervangen werden door minder praktische exemplaren. Uw opmerkingen over de Discovery Bay en de Aqua Mundo zijn waardevol en zullen zeker worden meegenomen ter verbetering van onze faciliteiten.

We begrijpen uw zorgen over de gereserveerde plekken in de Discovery Bay en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit geen negatieve impact heeft op de ervaring van onze gasten in de toekomst.

Wat betreft de eet- en drinkgelegenheden in de Market Dome, zullen we uw feedback ter harte nemen en kijken naar mogelijkheden om de ruimte voor kinderen te verbeteren, zodat ouders en kinderen samen kunnen genieten van hun tijd daar.

We hopen dat u in de toekomst weer voor Center Parcs kiest en dat we de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 20 februari 2024

De gerenoveerde huisjes zien er goed verzorgd uit. Wij hadden een VIP huisje, prima locatie met sauna en jacuzzi.

Zit in een bosrijke omgeving en Aqua Mundo was top (jammer dat golfslagbad het niet deed).

Supermarkt heeft dagelijks groot assortiment verse broodjes.

Datum van verblijf: februari 2024

We zijn blij dat u genoten heeft van de gerenoveerde cottages en dat uw VIP cottage aan uw verwachtingen voldeed, met name de locatie met sauna en jacuzzi.

Het doet ons plezier om te weten dat u de bosrijke omgeving waardeerde en dat u een geweldige tijd heeft gehad in onze Aqua Mundo, ondanks het ongemak van het niet-functionerende golfslagbad.

We zijn blij dat u tevreden was over het assortiment verse broodjes in onze supermarkt en dat u daarvan heeft kunnen genieten tijdens uw verblijf.

Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in De Vossemeren. 🤩