“Gewoon effe weg”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig om iets te drinken. Laatste avond ook iets gegeten en aangenaam verrast. Pasta was uitstekend en het stoofvlees super. Aanrader

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een groep van 13 personen. Was een gezellige avond uit, goede service en heerlijk eten.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kinderen mogen tegenwoordig kiezen waar ze met hun verjaardag gaan eten.
Omdat we in Lommel waren koos hij t'onderwerp.
Bediening was vlot en vriendelijk, niets op aan te merken.
Het eten was nu toch wat anders.
Pasta arrabiata was goed van smaak, maar droog.
Voor de macaroni kaas ham idem.
De videe met frietjes... tja ... ga voor kwaliteit en steek tijd in het zelf maken van videe. Deze komt volgens mij rechtstreeks uit de industriële zak (de balletjes al zeker)
De croque videe ... die was helemaal om mee te huilen.
Dezelfde videe als hierboven maar in een mini potje. Echt ondermaats.
En dan de plastic potjes ( met deksel) Voor de mayo... komaan ...voor een frituur ok maar ....
We zullen al veel honger moeten hebben en al de rest moet al gesloten zijn gaan we hier nog iets eten.

9 april 2018 beoordeeld

Het eten viel ons een beetje tegen. Mijn vrouw bestelde een pizza hawai en kreeg deze zonder ham. Toen we dit mededeelde kregen we het antwoord dat ze dat niet deden en dat we het zo maar moesten eten. Toen we de rekening kregen schrokken we van het bedrag toen we terugkeken naar wat we eigenlijk hadden gegeten/gedronken.

3  Bedank 951.206.547
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het maar doen. Met full house nog kwaliteit geven zowel wat keuken als bediening betreft. Dan kan je alleen met gemotiveerde mensen ! Dankjewel allemaal.

Reizigers die 't Onderwerp bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In 't Onderwerp geweest? Deel je ervaringen!