“Prachtige vakantiewoning op een mooie locatie!”
De gevel aan de tuinzijde.  een moderne uitstraling met grote ramen met zicht op tuin en landschap.
Voorgevel vakantiewoning Fossee, een eigentijdse uitstraling. Grote leefruimte met volledig uitgeruste keuken, eethoek, zithoek en leesruimte.
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Voorgevel vakantiewoning Fossee, een eigentijdse uitstraling.
Moderne keuken met inductievuur, stoomoven, combi-oven, magnetron, koelkast, diepvries, vaatwas, enz
Kamer toermalijn met 3 eenpersoonsbedden en kinderbed.  Box springmatrassen en eigen badkamer.
Kamer Agaat met 3 eenpersoonsbedden.
Slaapkamer Aquamarijn met twee eenpersoonsbedden, eigen badkamer en uniek uitzicht op landschap.
Slaapkamer Amethist met 3 eenpersoonsbedden en kinderbed, eigen badkamer, box springmatrassen.
Bij aankomst bedden gedekt met kwaliteitsvol bedlinnen en dekbedden aangepast aan zomer of winter.
Ieder slaapkamer EIGEN badkamer met ruime inloopdouche, lavabo en toilet.
Handdoeken, handzeep, douchegel/shampoo, toiletpapier is aanwezig.
Terras met grote tuintafel en zicht op het landschap.
Heerlijk loungen op warme zomerdagen of koele avonden onder overdekt terras.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Prachtige vakantiewoning op een mooie locatie!”
Beoordeeld op 17 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Erg mooie, lichte en propere vakantiewoning! Alle voorzieningen zijn aanwezig en zelfs veel meer, zowel binnen als buiten. De keuken nodigt uit tot koken en elke slaapkamer met eigen sanitair is prima in orde. Rustige en mooie omgeving en goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of een daguitstap te maken. Heel hartelijke ontvangst door de eigenares. Zelfs na het weekend werden we nog geïnformeerd dat we iets vergaten en werd ons dit met de post toegestuurd. Wij genoten van ons verblijf en komen zeker nog eens terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Antwoord van management
19 jul 2018
Hey Ruth, we vinden het heel fijn dat jullie zo genoten hebben. Dank om dit even te laten weten. Misschien zien we jullie nog eens terug. We zouden het fijn vinden. We vinden jullie een fijn stel :). Gerd en Etienne
LeenSimoe ...
Diksmuide, België
1 beoordeling
“Mooie vakantiewoning Lommel”
Beoordeeld op 10 januari 2018 voor een verblijf in december 2017

Heel mooie, ruime, propere en aangename woning vol licht. Mooi sanitair bij elke kamer. Zeer goed ingerichte keuken. Er was sfeervolle kerstversiering aangebracht en ook aan de kindjes was gedacht. De eigenares was heel vriendelijk, behulpzaam en correct. Zeker een aanrader !

Antwoord van management
12 jan 2018
Hallo Leen, Ruben en familie, dankjewel voor jullie bijzonder fijne reactie. Het deed ons plezier jullie te mogen verwelkomen in Fossee. Ik vind het altijd bijzonder dat families de tijd kunnen vinden om met elkaar door te brengen. Hopelijk horen we nog eens van jullie in de toekomst. Gerd en Etienne.
vee132014
Kontich, België
Niveau 6 bijdrager
226 beoordelingen
32 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 55 nuttige stemmen
“een pracht van een accomodatie”
Beoordeeld op 27 november 2017 voor een verblijf in november 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

het huis is af, ruimte zat, goed ingerichte keuken (één minpuntje de pannen)
De slaapkamers ruim en gerieflijk, ook hier één minpuntje het licht in de badkamer gaat vanzelf aan, maar te snel uit (bv als je nog in de douche staat of op de wc zit)

de locatie ligt buiten de stad. we hebben er leuke wandelingen gemaakt, maar moesten telkens even de wagen nemen.
moesten we in een warme periode komen, zou ik zeker fietsen meenemen, zalige streek om te fietsen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren