“Topgastronomie”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben dit restaurant al meerdere keren bezocht maar ons recentste bezoek dateert van voor het bekomen van de 2e ster in de gids M. Telkens waren we onder de indruk van het totale plaatje, mooie met hoogwaardig linnen gedekte tafels, elegant gekleed personeel, voldoende ruimte tussen de tafels met respect voor de privacy van de klanten, uitstekende maaltijden en overvloedig aanbod van correcte wijnen als men kiest voor de formule aangepaste wijnen. Een onvergetelijk moment was de deelname aan een zondagmiddag-formule die aangeboden wordt - indien het weer het toelaat - op hun prachtig terras.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst : professioneel, zeer vriendelijk, vlot

We namen 9 gangen-menu.
Amuses verfijnd, op smaak, sardienen dan misschien net iets minder.

Visgerechten met oa langoustine, tarbot ed. Allemaal zeer lekker, op smaak en verfijnd gebracht.

Tussengerecht met tonijn en schilfers van foie gras, top.

Ree, met een oh zo lekkere saus !

Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam, je wordt op je wenken bediend.

Wijnen : dit is zo jammer. Een wijnkaart om je vingers van af te likken, maar (en dit is dan misschien Nederlands) ze begrijpen totaal niet als je dikke wijnen wilt verkopen dat je dat NIET zoals kleine wijnen ook x 3 of x 4 moet doen. Wijnen inkoop pakweg 50 euro, staan zonder schroom 190 euro op de kaart. Dit maakt dat wijnliefhebbers dan toch teruggrijpen naar aangepaste wijnen, die in dit geval ok zijn, maar ook absoluut niet meer dan dat.
Navraag bij het personeel leert ons dat dit de financiële kant van het concern is dat hier achter zit, leuk jongens, wij willen net een familie-moment en niet “geplukt” worden.
Op de vraag hoeveel mensen dan wel wijnen à la carte namen, bleef men mij het antwoord schuldig.
Kortom, dit huis heeft alles in zijn mars om een avond onvergetelijk te maken, maar slaat de bal totaal mis owv winstbejag naar wijnen toe.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige smaakcombinaties, verrassend creatieve creaties en gevarieerde structuurtoepassingen. Dit alles geserveerd binnen een uiterst smaakvolle en sfeervolle omgeving, gelegen aan een prachtig natuurgebied. Een aantal kleine punten van feedback (menuwensen waren o.a. niet doorgekomen) werd direct professioneel opgepakt. De twee sterren meer dan waard.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit mooi gelegen restaurant.
Het zes gangen diner was voortreffelijk. Genoten van intense smaken, verschillende texturen en bereidingswijzen.
Het passende wijnarrangement zorgde voor een serie wijnen die de gerechten nog versterkten.
Het geld meer dan waard!

22 april 2018 beoordeeld

Ik wil U & Uw team bedanken voor de mooie ervaring die ik heb mogen genieten in uw restaurant.

Wij genoten bij U een 5 gangen menu van de hoogste kwaliteit. Zowel de Creativiteit van de Chef en zijn team alsook de enorm professionele dienstverlening in de zaal gaven onmiddellijk aan dat dit TEAM de Promotie naar een 2de STER dubbel en dik verdiend heeft.

Wij kunnen niet wachten om dit nog eens te herhalen.

Dames & Heren , wij danken u voor deze geweldige ervaring.

Bij het ontvangen van de rekening kwam dan nog de grootste verassing ... De prijs was veel lager dan de HOGE kwaliteit van uw Culinair niveau en Diensten.

Blijf volharden in uw passie ! ( 3 Sterren zijn zeker mogelijk )

Steegen Andres.

Reizigers die Restaurant La Source bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Lanaken, Limburg Province

Lanaken, Limburg Province

In Restaurant La Source geweest? Deel je ervaringen!