“Gids? Audiovisual?”

Waterburcht Pietersheim
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 dingen om te doen in Lanaken
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

We zijn met een delegatie van onze vereniging naar hier afgezakt, maar de gids is niet komen opdagen. We hebben dus op eigen houtje deze ruïne moeten bezoeken. Bij de film in 3D die we konden bekijken was er geen geluid, enkel Engelse onderschriften. We bleven dus een beetje op onze honger zitten.

Datum van activiteit: mei 2018

1 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend vertrekpunt voor wandelingen van verschillende afstanden in het natuurgebied.De routes zijn goed bewegwijzerd.Jammer dat het infopunt niet geopend was.

Datum van activiteit: april 2018
5 maart 2018 beoordeeld

In het prachtige natuurgebied Domein Pietersheim ligt de recent in ere herstelde Waterburcht. Er worden geregeld openlucht voorstellingen gegeven op de binnen plaats. De waterburcht zelf is gratis toegankelijk voor iedereen. Ook een geleid bezoek mét een gids behoort tot de mogelijkheden.

Datum van activiteit: maart 2018
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat de waterbericht niet meer open was omdat we buiten het toeristisch seizoen en weekend gingen. Maar het uitzicht en de omgeving zijn zeker de moeite waard. Ook aan de kinderen is er gedacht: er is in de naaste omgeving een kinderboerderij met speeltuin, waar je aan heel democratische prijzen iets kunt eten. Natuurlijk heb je ook naast de waterbericht het kasteel met eetgelegenheid.

Datum van activiteit: oktober 2017
Bekijk meer beoordelingen
21 oktober 2017 beoordeeld

Mooie omgeving om te wandelen en te MTB en.
Ook mooie plekken om te picknicken.
Leuk voor kleine kinderen in het kabouterbos.

Datum van activiteit: oktober 2017

Reizigers die Waterburcht Pietersheim bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province
Maasmechelen, Limburg Province

In Waterburcht Pietersheim geweest? Deel je ervaringen!