Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Honden welkom

Mooie wandelomgeving. De waterburcht zelf is hoofdzakelijk een ruïne, maar heeft een leuk, klein ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Willy V
Gent, België
Leuke omgeving.

Prachtig om te wandelen, in en rond de waterburcht en vermits ik aan 100 tekens moet zien te komen!!

Beoordeeld op 20 augustus 2018
Albin W
Dilbeek, België
Lees alle 63 beoordelingen

1 mei 2018 beoordeeld

Uitstekend vertrekpunt voor wandelingen van verschillende afstanden in het natuurgebied.De routes zijn goed bewegwijzerd.Jammer dat het infopunt niet geopend was.

5 maart 2018 beoordeeld

In het prachtige natuurgebied Domein Pietersheim ligt de recent in ere herstelde Waterburcht. Er worden geregeld openlucht voorstellingen gegeven op de binnen plaats. De waterburcht zelf is gratis toegankelijk voor iedereen. Ook een geleid bezoek mét een gids behoort tot de mogelijkheden.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat de waterbericht niet meer open was omdat we buiten het toeristisch seizoen en weekend gingen. Maar het uitzicht en de omgeving zijn zeker de moeite waard. Ook aan de kinderen is er gedacht: er is in de naaste omgeving een kinderboerderij met speeltuin, waar je aan heel democratische prijzen iets kunt eten. Natuurlijk heb je ook naast de waterbericht het kasteel met eetgelegenheid.

21 oktober 2017 beoordeeld

Mooie omgeving om te wandelen en te MTB en.
Ook mooie plekken om te picknicken.
Leuk voor kleine kinderen in het kabouterbos.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke "schat van vlieg", al moesten we de kinderen (tussen 2 en 7) nog aardig helpen: geuren konden moeilijk herkend worden (allemaal 'zeep'geur) en de tips nog vaak moeilijk. Site eerder klein, maar mooi gerestaureerd. In combinatie met de mooie omgeving en andere activiteiten in de buurt wel een prima plek om te bezoeken met kinderen.