Gratis annuleren tot 26/07
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Travelocity
  • Gratis parkeren
The Student Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Restaurant
Hoeve Kiewit(Lanaken)
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
14 mei 2018 beoordeeld

Een mooi, kleinschalig hotel in groene omgeving en dichtbij Maastricht. Zo kwamen wij uit bij Kasteel Pietersheim. Een jong bedrijf dat nu een jaar bezig is en heel graag feedback ontvangen. Het kasteel ligt prachtig, bijna tegen een natuurpark aan. Een mooie vijver, oorijlaan en achter een heerlijk zonneterras vanwaar je ook veel groen ziet. Ook centraal gelegen voor fietsers. Vanwege de kleinschaligheid is er geen vaste medewerker bij de receptie, waardoor we even moesten wachten tot de slagboom van de parkeerplaats open ging. De ontvangst was hartelijk en ondanks dat het wat druk was werden wij vriendelijk begeleid naar onze kamer. Heerlijke ruime kamer met mooie ramen waardoor je uitkeek op het groen. Minpuntje was dat er geen kast of planken waren waar je wat kleding in of op kon leggen. Als je er enkele dagen verblijft mis je dit. De WiFi was lastig op de kamer te ontvangen. Het ontbijt was uitstekend. Het diner was wisselend goed en wat minder. Smaak was goed, maar van een enkel gerecht mag en kan er meer van gemaakt worden. Zeker voor de prijs van het gerecht. Deze opmerkingen ook doorgegeven aan de medewerker en hier werd heel positief op gereageerd. Ze serveren er trouwens een heerlijk Trappistenbier, Paix Dieu. Na een lange wandeling vanuit het hotel door het natuurpark hebben we nog heerlijk op het terras gezeten. Moeilijk om er weg te komen met mooi weer!
We hebben er ondanks genoemde verbeterpunten een heerlijk weekend doorgebracht. Ook een heerlijke plek als je naar Maastricht wilt. Heel dichtbij. Zelfs goed te doen met de fiets!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Op naar Pietersheim voor het 3 gangen menu. We hadden een foldertje van hun in onze brievenbus gevonden , dus waren nieuwsgierig Ontvangst kwam zeer traag op gang ondanks het feit dat men ons duidelijk zag zitten. 3 gangen menu a 37.50 met beperkte keuze. Beperkte keuze is niet erg indien men doubleurs van ingrediënten weet te vermijden. Was dus niet het geval. Gepocheerd ei met spinazie en Parmezaan: smakeloos , spinazie veel te nat, ei half hard. Risotto ( met o.a. Parmezaan ) : veel te nat , papperig , smakeloos , fantasieloos. De tijd tussen de verschillende gerechten mag korter. Het restaurant heeft een mooie ietwat klassieke uitstraling; stoelen zitten heerlijk , mooi linnen op tafel. De wijn was uitstekend; de bediening was vriendelijk.
We wachten aldus betere tijden af.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime en nette kamer, jammer geen opbergruimte. WiFi ging niet in de kamer en ook beneden nauwelijks. Genoten van het 3-gangenmenu, rundscarpaccio was subliem, eend kon verfijnder, wel lekker en meer dan voldoende, dessert ok. Goed ontbijt, wel sober, geen spiegelei te verkrijgen.
Zeer vriendelijk personeel.
Mooie ligging, maar toch wel een stevige prijs voor dit verblijf.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
31 december 2017 beoordeeld

Een geweldige ambiance om te genieten. Het kasteel is weer in zijn oude glorie herstelt. Na een lekkere boswandeling genoten we hier van een drie gangen Kasteelmenu. begeleid door een perfect samengesteld wijnarrangement. de bediening is zeer vriendelijk.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
3 november 2017 beoordeeld

Mooie setting, lekker eten en een goede prijs. Zeebaars was mooi klaargemaakt. Huiswijn prima. Heel rustige atmosfeer - lichte lounge muziek in een klassiek kader. Mooi te combineren met een wandeling in de omgeving (Nationaal Park Hoge Kempen).

• Verbleef: november 2017, reisde met familie