Beoordeeld op 4 maart 2020

Upgrade gekregen naar kamer in hoofdgebouw,was heel goede ,ruime kamer met werkelijk alles op en aan van voorzieningen.We hadden deze overnachting geboekt na hun zondagsbrunch ( was wel nodig om blijven te overnachten..)Personeel heel behulpzaam en uitermate vriendelijk zowel aan de incheckbalie als in restaurant .

Datum van verblijf: februari 2020
LauraMartinelliLbab, Guest Relations Manager van Domaine La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Beste Edward d,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij La Butte aux Bois een mooie feedback !

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een schitterende locatie is dit. Aan het einde van een doodlopende straat staat een enorm mooi complex met Hotel, restaurants en Wellness. Je waant je in een zeer luxe omgeving en we hebben zeer lekker gedineerd. Prijs kwaliteit is ook prima en een echte aanrader voor de culinaire genieter.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde voor zaken

Beste heer LarsV711,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij La Butte aux Bois en uw mooie feedback !

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 januari 2020

We waren met 4 personen op nieuwjaarsdag in La Butte voor de brunch à 110 euro/persoon.
Het personeel was heeeel vriendelijk, daar geen verkeerd woord over...maar..als je een glas cava (zonder bubbels !!!!) aangeboden krijgt als aperitief...en meerdere mensen dronken het glas niet leeg...cava had een "zure" afdronk...ofwel hadden wij een slechte fles...de oesters (1 kreeg er eentje op mijn bord, en toen ik er een paar bijvroeg bekeek me de mevrouw achter het buffet vragend aan...)...wat voor kreeft moest doorgaan..blijkbaar diepvries....totaal smaakloos en ijskoud...het overige voorgerechtenbuffet was top (!!!!!!!!)..hoofdgerechten....twee kleine stukjes vlees op je bord....ok, je mag meerdere keren terug ....maar...ook deze man achter het vleesbuffet bekeek me ook vragend aan toen ik een extra stukje vlees vroeg....Nee, ik was niet uitgehongerd....ik wilde gewoon eens lekker eten op nieuwjaarsdag...dessert...veel te veel, maar niet echt "wowwwww" voor zulke zaak...ok, de wijn, water en koffie was lekker én werd royaal geschonken...maar al met al....- ook de mening van enkele andere personen - voor een eerste keer bij La Butte (voor brunch) viel het wat tegen...

Datum van verblijf: januari 2020
LauraMartinelliLbab, Guest Relations Manager van Domaine La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Beste NIcle6,

Allereerst dank voor uw feedback en uw bezoek aan La Butte aux Bois op nieuwjaarsdag !

Wat jammer dat de cava niet in orde was, als u dat onmiddellijk had aangegeven hadden mijn collega's dit zeker in orde gemaakt voor u. Helaas kan het voorvallen dat er een mindere fles tussenzit, maar dat mag uiteraard niet ongemerkt voorbijgaan.

Onze insteek bij de brunches is dat wij alle gasten willen laten genieten van alle buffetten. Ik denk daarom dat er een miscommunicatie is geweest met mijn collega's achter de buffetten. De insteek van onze hoofdgerechten is ook dat wij borden maken, mooie borden die lijken alsof ze net uit de keuken zijn gekomen. Onze collega achter het buffet was Duitstalig en zal waarschijnlijk uw vraag niet goed begrepen hebben maar u kan er zeker van op aan dat wij niet wensen dat onze gasten honger krijgen en dat we daarom zeker geen probleem hebben met meerdere oesters, stukken vlees of wat dan ook te leggen op de borden.

Uiteraard zijn meningen zeer verschillend en vooral persoonlijk. We mogen zeker de mening van onze gasten niet negeren en nemen graag uw opmerkingen mee naar de toekomst.
We zijn daarentegen ook wel blij dat er weeral vele gasten van onze jaarlijkse Nieuwjaarsbrunch hebben genoten en hopen van harte dat wij u ook weer mogen verwelkomen !

Beoordeeld op 8 januari 2020

Zeer mooi hotel in groene omgeving, prachtige kamers, lekker eten (zowel ontbijt, lunch als diner), vriendelijk personeel (m.u.v. de spa), helaas .... hou er rekening mee dat als je chemo-patient bent, je NIET welkom bent in de spa "we vinden het niet zo fijn om ons personeel bloot te stellen aan mensen met chemo of kanker" - aldus kreeg wat een mooi weekend moest worden wel een heel wrange nasmaak; de ter compensatie aangeboden doos pralines kon deze maar weinig tot niet verzachten.

Datum van verblijf: januari 2020

Beste mevrouw Stevens,

Hartelijk dank voor u feedback.

We hebben vorige zaterdag ook contact gehad over uw ervaring en vinden het nog steeds zeer jammer dat u zich niet welkom heeft gevoeld.
U kan ervan op aan dat mijn collega dit niet met slechte opzet heeft gezegd maar dat zij dit jammer genoeg niet op de juiste manier bij u heeft overgebracht.

Om het goed te maken, wat heel moeilijk is natuurlijk, heb ik u onmiddellijk gesproken en hebben wij iets willen aanbieden om het enigszins wat te verzachten. Begrijpelijk dat dit niet goed maakt hoe u zich voelde.
Wat jammer dat u niet heeft aangegeven dat dit niet wenselijk was.

We kunnen u garanderen dat wij onze gasten net een prettig verblijf wensen te geven en zeker niet een onwelkom gevoel. Wij hopen dit dan ook weer aan u te mogen bewijzen in de toekomst.

U mag mij altijd rechtstreeks contacteren.

Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Een landelijk hotel op een goed niveau.
Restaurant le Bistrot erg lawaaiig ook door de grote groepen die er zaten. Keuken traditioneel en goed.
Obers erg goed. Ook de ontbijt serveersters. Ontbijt erg goed.

Datum van verblijf: november 2019