12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht in het nieuwe gedeelte La Foret. Een droomlocatie en een mooie kamer die tiptop in orde was. Prachtige inrichting met een zalig bed. Ook genoten wij van het Spa-gedeelte waar werkelijk alles aanwezig is om het u aangenaam te maken. Aan de ontbijttafel kwamen wij niets tekort en genoten wij buiten van de prachtige tuin.
Een heerlijke ervaring die we zeker nog eens zullen overdoen!
Het personeel is supervriendelijk en zorgt dat je niets tekort komt.
Een van de beste hotels die we meemaakten.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
jessy_brepoels, Front Office Manager van Domaine La Butte aux Bois, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Beste Guido

Van harte dank voor deze mooie review.

Het doet ons enorm plezier te horen dat u zo genoten heeft.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen op ons Domaine.

Met vriendelijke groeten
Jessy Brepoels
Front Office manager

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

La Butte is een 2-sterren restaurant, met spa-ressort etc.
Behoeft geen lof meer, krijgt er in overvloed.
Er zijn verschillende formules om er iets te gaan drinken e/o eten (zie foto’s).
De zaak zelf en het domein zelf zijn ronduit schitteren.
Eten is er van top- niveau.
Bediening zeer vriendelijk en efficiënt.
Prijzen zijn uiteraard bovengemiddeld.
Toch de moeite wanneer men in de buurt is en zichzelf wil verwennen.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
30 mei 2018 beoordeeld

La Butte aux Bois is een absolute topzaak, met riant ingerichte kamers en heel aangename service van het dienstdoende personeel. Het domein is bovendien gelegen in een mooie, zeer bosrijke omgeving waar prachtige wandelingen kunnen worden gemaakt. The place to be voor een weekendje ontstressen. Het nieuw aangebouwde wellness-gedeelte komt qua bouwstijl niet overeen met het mooie hoofdgebouw, maar dat is een persoonlijke mening uiteraard.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie. Leuk terras voor lekker wijntje en hapje. Kamers heel mooi en door de bosrijke omgeving heerlijk rustig. La Source 2 sterren restaurant. Helemaal top. Hier 6 gangen genoten ongelooflijk mooi en lekker.
Ontbijt super uitgebreid. Personeel allemaal even vriendelijk.
Ik zeg voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
10 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag hier geweest voor de lunch. Hotel ligt zeer fraai aan de rand van het natuurgebied Hoge Kempen. Fijne en smakelijke lunch genoten op het fraaie terras met zeer correcte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker eens overnachten hier.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner