• Zwembad
  • Gratis parkeren
The Student Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Restaurant
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie. Leuk terras voor lekker wijntje en hapje. Kamers heel mooi en door de bosrijke omgeving heerlijk rustig. La Source 2 sterren restaurant. Helemaal top. Hier 6 gangen genoten ongelooflijk mooi en lekker.
Ontbijt super uitgebreid. Personeel allemaal even vriendelijk.
Ik zeg voor herhaling vatbaar.

10 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag hier geweest voor de lunch. Hotel ligt zeer fraai aan de rand van het natuurgebied Hoge Kempen. Fijne en smakelijke lunch genoten op het fraaie terras met zeer correcte en vriendelijke bediening. Wij komen zeker eens overnachten hier.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie, zowel qua ligging, riant ingerichte kamers, klantgerichte service, verzorgde welness- en sportfaciliteiten en een creatieve keuken. Vanaf de binnenkomst voel je je letterlijk op vakantie. Feedback over wat kleine puntjes wordt ter harte genomen. Kortom: genieten staat garant.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi centraal gelegen luxe hotel met kleine maar goed verzorgde spa. 2 sterren restaurant la Source maakt deel uit het van het hotel. Ook is er nog een minder exclusief restaurant. Le Bistrot.
Wij lagen in de Villa. Mooie ruime kamer met twee minpuntjes. Een tuindeur ontbreekt waardoor het door de kleine hoge raampjes wat opgesloten werkt. Ook is er een opstapje naar de badkamer. De badkamer vloer kan glad zijn als hij nat is.
Vallet parking.
Een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier in mei voor een tweedaagse bedrijfsmeeting met 12 personen. Hiervoor bezoeken we elk jaar verschillende hotels in Belgie maar dit was toch wel met voorsprong het beste. Alles was perfect georganiseerd en het personeel was uitermate attent en vriendelijk. Om maar te zwijgen van het royaal ontbijt en heerlijk diner, de mooie wellness en de moderne hotelkamers. Wat een fantastische belevenis.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken