Beoordeeld op 17 december 2017

Heel lekker gegeten voor kerstfeest van de plaatselijke vereniging. Enige min puntje, het kookpersoneel brengt het eten op het buffet in hun persoonlijke (soms onverzorgde) kleren. Misschien allemaal dezelfde verzorgde T-shirt zou al een heel ander beeld geven. Zaal bediening heeft wel verzorgde en gepaste kleding.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 november 2017

Wij werden voor onze kaartavond schitterend onthaald. De 'Gumarus' was lekker, de champignonnensoep overheerlijk, evenals het stoofvlees met frietjes ... over te doen zou ik zeggen! Er zat nog een grote groep te eten, maar alles verliep zeer vlot.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuk avondfeest gehad,geheel verzorgd van aperitief met hapjes tot aan het dessert buffet toe lekker. 2soorten overheerlijke soep en hoofdgerecht was buffetvorm,keuze tss vlees en vis. Werkelijk voor ieder wat wils. Persoonlijke ober was vriendelijk zaal was privé ingericht. Tof avondfeest in één woord.

Datum van verblijf: augustus 2017
Bedank 7.111.977
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hadden voor 4 personen telefonisch gereserveerd.
Op de dag zelf bleek door een stroompanne dat het niet mogelijk was om aldaar te kunnen ontbijten. Dit kan altijd gebeuren.
Erger was dat ze van de reservatie niets wisten!

Er werd weinig moeite gedaan om een gepaste oplossing aan te bieden.

Spijtig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juni 2017

Lekker eten, buffet met vrienden. Alles uiterst verzorgd en veel keuze.
Ook speciaal op wens voor diabetici, vegetarisch, ...
Vriendelijke bediening.
Gezellig en knus interieur.
Goede ligging en grote parking.

Kamertip: alleen gaan eten, niet overnachten
Datum van verblijf: juni 2017