“Zoals altijd : Héérlijk gegeten !”
Beoordeling van Bistro Ellen

Bistro Ellen
Geclassificeerd als nr. 20 van 55 Restaurants in Bilzen
Keukens: Frans
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden allebei filet van hazenrug, met o.a een gestoofd saffraan peertje, gegaard appeltje en witloof/spek met uitgebreid aardappelgarnituur. Een lekker sausje van Bourgogne met spekjes maakte het geheel af !
Complimenten aan de keuken, het kan niet beter

Datum van bezoek: december 2019

9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op zaterdagmiddag nog eens een keertje een dagmenu gaan eten.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten is klassiek maar erg lekker en meer dan voldoende. Geen hippe zaak maar erg proper. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: november 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Echte tegenvaller! We waren met zijn vieren.Zowel de "Châteaubriand saignant" als de "Filet pur à point" waren bien cuit en lauw: precies opgewarmd! De vis was ok.
De desserts werden niet samen geserveerd.
Alles leek hectisch, misschien te wijten aan het huwelijksfeest dat tegelijkertijd plaats vond.
Geen aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro Ellen is een gevestigde waarde in de streek. Hapjes bij de aperitief kwamen wat laat, wel goed. Tonijnsteek was goed van bereiding en lekker. Dame Blanche ook goed. Interieur mag een keer vernieuwd worden

Datum van bezoek: september 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

Een bijzonder gezellige avond, op het terras, onder de parasol en met overheerlijke gerechten op ons bord. Wij kozen voor het maandmenu en dat hebben we ons niet beklaagd.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bistro Ellen bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province
Zonhoven, Limburg Province

In Bistro Ellen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.