TripAdvisor

't Veilinghuis
Geclassificeerd als nr. 43 van 119 Restaurants in Sint-Truiden
Keukens: Belgisch, Nederlands
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi intérieur. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was ok. vlees veel van de grill. Kortom voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn om met enkele gezinnen af te spreken om gezellig te tafelen. Er wordt enorm veel rekening gehouden met de kinderen en er id zelfs een animator.
Het eten is ook zeker ok.
Prijs/kwaliteit is ook in orde.

Datum van bezoek: december 2018
8 oktober 2018 beoordeeld

Zeer lekker eten, vlotte bediening en een ruime keuze aan eten. Mooie locatie voor zowel zalen als de brasserie Meer moet het zeker niet zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingerichte zaak met lekkere, zij het matig afgewerkte gerechten. De bediening was vriendelijk zij het een beetje amateuristisch maar de jonge ober kwam goed over dus foutjes ( verkeerde messen, vette vingers op de bord randen, wijnfles fout openen enz) werden vlot vergeven.

Spijtig genoeg was het zeer luidruchtig door 2 verjaardagsfeestjes met kinderen due best veel lawaai maakten ook de brandende party fakkels die feestelijk werden binnen gedragen gaven een storende geur die de smaak van ons eten alles behalve ten goede kwam.

Al bij al was het goed But No cigar.

Er zijn betere zaken ik sint truiden zeker gezien de best dure gerechten op de kaart.

Datum van bezoek: januari 2018
23 januari 2018 beoordeeld

Wij komen hier regelmatig, met 2 of met vrienden.

Lekkere (basic) keuken, zeer goede bediening.

Achteraan is er een speel ruimte voor de kinderen waar zaterdag avond (andere dagen weet ik niet) een oppas voorzien voor de kinderen. Leuk voor gezinnen zodat ouders rustig kunnen genieten zonder een babysit of dergelijk te moeten zoeken.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die 't Veilinghuis bekeken, bekeken ook

Sint-Truiden, Limburg Province

In 't Veilinghuis geweest? Deel je ervaringen!