23 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is ietwat onopvallend gelegen tussen de verschillende handelzaken langs de drukke Luikersteenweg en het was toch wat ongemakkelijk, gezien de aard van de handelszaken, zoeken naar het juiste huisnummer.Evenwel heeft het hotel een grote parking achteraan en is voorzien van nette en voldoende ruime junior suite kamers. Het onthaal is correct en vriendelijk.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonet hebben wij hier drie nachten verbleven. De kamer was super net en het bed heerlijk om in te slapen, ook de badkamer is allemaal zoals het moet. Het ontbijt is uiterst uitgebreid en een eitje met spek wordt direct gebakken. De eigenaar en zijn personeel zijn vriendelijk en doen alles om het verblijf aangenaam te maken. Ook de prijs vind ik best betaalbaar voor hetgeen er geboden wordt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld

Vriendelijke, gastvrije ontvangst. Prima hotel voor goede prijs. Kamers netjes en rustig met goede bedden en goede verduisterende gordijnen. Ruime, gratis parkeerplaats aan achterzijde. Volop vertier in de omgeving.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
8 mei 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal. Gemakkelijke parking. Mooie, propere kamer. Een super TOP goed ontbijt ! Gemakkelijke locatie tijdens de bloesemperiode. Niet te ver van Sint Truiden. Een absolute aanrader !

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
24 april 2016 beoordeeld

Echt familie hotel met een op en top super bediening.Een ontbijt om U tegen te zeggen.
Verzorgd tot in de puntjes.We komen hier zeker nog terug !!
Ook de prachtige Haspengouws fruitstreek is in de buurt.
Er ideaal om uit dit hotel te vertrekken voor een fietstocht.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner