“Lekker”
Beoordeling van El Bocado

El Bocado
Geclassificeerd als nr. 38 van 119 Restaurants in Sint-Truiden
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere bordjes, fijne bediening. Ook leuk dat we met ons klein hondje konden plaatsnemen in de zaak. De tafels staan wel wat kort op elkaar.

Datum van bezoek: september 2019
Jens R, Manager van El Bocado, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dankjewel voor je feedback Bjorn!

18 augustus 2019 beoordeeld

Gisteren voor de eerste kennis gemaakt met El Bocado: vriendelijke bediening, goed advies, lekkere tapas. Naar mijn mening is de wijn echter vrij duur nl 17,50€ voor een halve liter huiswijn (wit) ...

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was gewoonweg fantastisch! Super lekkere verzorgde gerechtjes, vriendelijke bediening, ...om zeker nog eens terug te gaan!

Datum van bezoek: augustus 2019
Jens R, Manager van El Bocado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dankjewel! :-)

6 juni 2019 beoordeeld

Conform onze Bongobon kregen we een voorgerecht en hoofdgerecht. We kozen voor paëlla als hoofdgerecht en dit gerecht kon ons echt bekoren. Ook de keuze van de wijn van de maand verdient een pluim: als geoefende wijndrinkers vonden we het een lekkere rode wijn.

Datum van bezoek: juni 2019
FemkeT91, Public Relations Manager van El Bocado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Dankjewel!

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekkere wijnen / tapas, zoals op de overzichtelijke menukaart getoond. Prijs kwaliteit prima !

Datum van bezoek: mei 2019
FemkeT91, Public Relations Manager van El Bocado, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2019

Dankjewel Fred!

Reizigers die El Bocado bekeken, bekeken ook

Sint-Truiden, Limburg Province

In El Bocado geweest? Deel je ervaringen!