“Heerlijke steak en prima hotel kamer.”
Beoordeling van Chez Lulu

Chez Lulu
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Hoeilaart
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met zeer kundige bediening en een heerlijk gerijpte Ierse steak van een houtskolen vuur. Kamers zijn als een boutique hotel en goed verzorgd modern. Aan de straat kant is het geluid van het verkeer zeer goed te horen.

21 april 2018 beoordeeld

Alle ingrediĕnten zijn er om de mooiste te zijn : façade, bar, ruime zaal, leuke veranda, groot tuinterras, attente bediening, kwaliteitsgerechten, goede wijnen.
All in all geslaagd bistro met een addition à la hauteur du triangle d'or à Paris. Maar ik ben niet van mjn stoel gevallen. Hiervoor is nog wat werk aan de winkel. Dan kan de quote rap 20% hoger. Of anders moet de prijs 20% lager. Ik hoop dat men kiest voor de eerste optie.

24 januari 2018 beoordeeld

Met een groep collega's gegeten.
Het eten is gewoon correct en goed op brasserie niveau.

Mijn Zeebaars werd geserveerd in zijn geheel, en was correct bereid.
Locatie is leuk, en er valt makkelijk te parkeren.

20 september 2017 beoordeeld

Gezellige interieur, vriendelijk bediening (in het Nederlands)
Geen enkele opmerking.... Verzorgde tafel,

3 augustus 2017 beoordeeld

Heel fijn restaurant. Mooi inrichting. Heel gezellig terras. Goede bediening. We namen de mosselen met frietjes . Heel lekker, met speciale aandacht voor de lekkere frietjes

De-Pauw-willy, Manager van Chez Lulu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

hello,
het is altijd fijn als je hoort dat je inspanningen beloond worden door tevreden klanten, frietjes zijn bij ons nog gemaakt met echte patat ;-) , beetje meer werk maar de smaak is er ...
hopelijk dus tot binnenkort
m.v.g.
De Pauw W.

Reizigers die Chez Lulu bekeken, bekeken ook

La Hulpe, Waals-Brabant
Hoeilaart, Vlaams-Brabant

In Chez Lulu geweest? Deel je ervaringen!