TripAdvisor

Het Land Aan de Overkant
Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Heverlee
Keukens: Frans
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In een gezellig en vooral rustig kader een fijne en lekkere avond beleefd. Voor mijn vrienden een eerste ervaring, voor ons een terugkeer na een aantal jaren. Allen waren het erover eens dat de aangeboden gerechten er mochten zijn op vlak van smaak en presentatie. De bijpassende wijnen werden met veel enthousiasme gepresenteerd en waren gepast en de rode wijn zelfs bijzonder. Ook het BoB glas van 6cl werd zeer geapprecieerd. Tot slot de bediening. Voor een klant altijd fijn en prettig om met de glimlach en in een ontspannen sfeer bediend te worden.

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld

Was een onprettige er a ring en zeer duur. Eten was niet echt lekker, eend was taai en te veel gebakken, rest was weinig speciaals. Ze doen hun best om aan alle wensen te voldoen en dat dus echt wel geapprecieerd. 1 van de wijnen was ronduit slecht. Maar aangezien ik al veel goeds gehoord heb, hebben wij misschien gewoon pech gehad.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Behalve het kader en leuk terrasje werden we aangenaam verast van de fijne keuken en creatieve gerechten.

Datum van bezoek: maart 2019
28 juni 2019 beoordeeld

Vriendelijk onthaal en profesionnelle service.
Het is altijd een plezier om hier terug tekomen.
Zeer lekker menu aan € 70 en een goede wijnkaart.
Mooie kader en geen storende geluiden.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld

Lekker menu gegeten met aangepaste wijnen.
mooi kader met grote open ruimte waardoor aangenaam zitten en weinig storende omgevingsgeluiden.
zeer vriendelijke bediening met kennis van zaken.
Goede uitleg bij de aangepaste wijnen.
Pareltjes van gerechten, perfect geserveerd.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Het Land Aan de Overkant bekeken, bekeken ook

Leuven, Vlaams-Brabant

In Het Land Aan de Overkant geweest? Deel je ervaringen!