Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Al enkele keren zijn we met een groep vrienden naar de superbrunch geweest. Altijd leuke muziek en top eten!!! Alles vers en lekker !!! Keuze in overvloed ! En voor jong en oud ieder wat wils. Een aanrader !!!

Datum van verblijf: april 2018
Hotel-cmanager, Public Relations Manager van Salons Waerboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Beste gast,

Wij vinden het fantastisch dat je zo hebt genoten van onze superbrunch en dat je ook genoten hebt van de muziek.

We proberen om tijdens elk evenement een lekker en gevarieerd aanbod te serveren en het schenkt ons dan ook heel veel voldoening te lezen dat we daar bij jouw bezoek ook in geslaagd zijn.

Met hartelijke groet en graag tot een volgende keer,
Jacqueline, Public relations Manager

Beoordeeld op 24 april 2018

Bij binnenkomen aan de zaal was er niemand om ons aan te duiden aan welke tafel we konden aanschuiven . We zijn dan maar langs het hotel binnengegaan om nadien te geraken waar we dienden te zijn .
In de zaal is er enorm veel lawaai en is als dusdanig weinig gastronomisch .
Wanneer de gerechten op zijn dan verwijst de aanwezige ober u naar een ander buffet om daar eens te gaan kijken of daar nog iets te vinden is van wat je lust . Het spreekt voor zich dat we dat niet deden , maar hadden wel verwacht dat de ober dit zou klaren.
In ieder geval , voor degene die het lusten - maar weinig gastronomisch , zijn er zeker voldoende frieten . In principe ga je daarvoor naar de frituur .
Het eten en drinken was correct , maar had weinig te maken met gastronomisch gaan eten .

Datum van verblijf: december 2017

Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Onze gastronomische buffetten starten om 12u. Wij ontvangen onze gasten van 11u45 tot 13u aan de juiste ingang... Het spijt ons ten zeerste dat u de juiste ingang niet heeft gevonden. Gewoon de pijltjes 'gastronomisch buffet' volgen en u komt waar u dient te zijn.

Dit buffet noemen wij 'gastronomisch' omwille van de kwaliteit van de ingrediënten die wij serveren, kreeft belle vue, tomaat garnaal, foie gras, San Danielle, filet pur, lamskoteletjes, traag-gegaarde beenham, entre cote dry aged en een prachtig dessertbuffet (en nog zo veel meer).

Als ik het goed begrepen heb, was u iets later pas aanwezig, waardoor u werd doorverwezen naar een ander buffet. Wij hebben meer dan 6 buffetten, echter is het onmogelijk om tot het eind alles op alle buffetten aan te bieden en wordt u naar het einde toe doorverwezen naar een ander buffet. Uiteraard kan de ober voor u de keuze niet maken. Mocht u gedacht hebben dat u bij ons naar een klein restaurantje zou komen met een 20-tal couverts, dan bent u uiteraard teleurgesteld. Het gaat er bij ons iets minder rustig aan toe en alles is in buffetvorm, u dient dus uiteraard naar de buffetten te komen om zich te bedienen.

Prijs kwaliteit is dit een TOPconcept, ook de prijs dient u in acht te nemen bij het schrijven van een review..., weliswaar is dit niet kleinschalig maar dan zou de prijs niet zo 'kleinschalig' zijn. Wij weten dat dit concept niet voor iedereen weggelegd is. Wij zijn 100% tevreden met 98% tevreden klanten.

Jacqueline, Public relations Manager

Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier opnieuw tijdens een business trip en was blij om, naast de vaste waarden van het hotel, zoals oa een heel lekker ontbijt, ook een vernieuwde kamer te hebben gekregen. Heel aangenaam. Zoals altijd heb ik ook genoten van een paar uurtjes wellness-ontspanning bij Waer Waters. Tot een volgende keer!

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Vandaag het gadtronomisch buffet gedaan, in 1 woord WAUW, je merkt niet dat er zoveel mensen binnen zijn...complimenten, ruime parking, vriendelijk personeel, en alles inclusief, we hebben niet in het hotel geslapen maar van vriende gehoord dat dat ook zeer goed is.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Gerechten te droog, soms te zout. Een waardig alternatief voor vegetariers is er niet denk dat hier weinig kennis is qua vegetarische menu's. Vrij klassieke keuken. Lokatie is mooier dan hetgeen je op je bord krijgt.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Jacquilien, Public Relations Manager van Salons Waerboom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2018

Beste meneer Alain,

hartelijk dank voor uw feedback. Ik weet niet met welke gelegenheid wij u hebben mogen verwelkomen, maar wij hebben geen à la carte faciliteiten. Wij
serveren de gerechten die de organisatoren van het event kiezen. En vragen ook om de speciale dieetwensen op voorhand door te geven. Jammer genoeg kunnen wij niet anticiperen op alle dieetwensen en zorgen wij voor de gepaste alternatieven, wanneer deze op voorhand werden doorgegeven. Dat wij onze gerechten goed kruiden zijn zeker waar, maar ik geef dit door aan de keuken om dit onder hun aandacht te brengen.

Mvg,
Jacquelien