“Lekker eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Alfons Burger

Alfons Burger
Reserveren met
Alfons Burger is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 21 Restaurants in Groot-Bijgaarden
Beschrijving: Op het plein van Groot-Bijgaarden, stelt Alfons in alle eenvoud en met de ondersteuning van zijn vrienden groenteboeren volgens de seizoenen, een assortiment van kwaliteitsproducten voor. Natuur in je bord, Alfons, respecteert de passie van de Belgische producenten, voor hun werk, erkent hun “savoir-faire” en hun oprechtheid. Onze vriend Alfons vertegenwoordigt de keuken van de authentieke smaken van vroeger uit onze “terroir” , en wenst deze streekproducten met zijn klanten te delen : “van de weide tot in je bord” Ontdek en proef een assortiment van vlees waarvan de smaak ten volle tot ontwikkeling gekomen is , zoals de “Rode van Vlaanderen”, kwaliteitslabel van de beenhouwer en vlees “sommelier” Hendrik Dierendonck Verse kreeften vanuit onze “homarium”, formidabel gerijpte kaas, ambachtelijk brood en tal nog anderen producten. Met de “MIBRASA” oven , geeft Alfons , een unieke , onvergetelijke en nobele smaak aan zijn producten. ALFONS gaat al je zintuigen opwekken!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klassieke hamburger zoals je hem verwacht. Wanneer het erg druk is kan je je eigen burger wel niet samenstellen.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed gelegen brasserie met een lekkere keuken en zéér vriendelijke bediening!
Zeker de moeite waard!!!

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat me aub beginnen met de bediening , wat een klasse van begin tot en met het einde..jassen worden aangenomen bij ontvangst , geen vraag is teveel gesteld en kinderen worden als Goden behandeld..en vooral , alles gebeurd hier met de smile. Wat betreft het eten is dit de betere brasserie ( en heb er al veel gedaan) .Americain is verfijnd met een super sla erbij , verse frietjes en mayo . Hier hebben ze oog voor detail zoals de warme melk bij de koffie ;) .Voor ons is dit een ware ontdekking nadat 1 van onze favoriete resto in Bijgaarden ( eat en geniet ) ermee gestopt is...Doe aub zo verder en met dezelfde mentaliteit , ik heb met een glimlach betaald. Klasse en 5 sterren meer dan waard !

6 november 2017 beoordeeld

Goed gelegen restaurant, aangename inrichting, mooie buitentuin bij goed weer. Klassieke gerechten met een moderne twist.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer attent voor invalide personen. Online reserveren werkt prima. Vriendelijke bediening. Goede sfeer en interieur. Gerechten kwaliteit/prijs kloppen. Rustig genieten. Kaart niet uitgebreid dus vers en voldoende.

Reizigers die Alfons Burger bekeken, bekeken ook

Groot-Bijgaarden, Vlaams-Brabant

In Alfons Burger geweest? Deel je ervaringen!