“Super beleving”

M-EAT Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 35 Restaurants in Sint-Martens-Latem
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super ervaring!! Kwaliteit van het vlees 1ste klasse! Heel gezellig kader en top bediening! Complimenten aan de chef voor het lekker eten! We komen zeker terug!

16 mei 2018 beoordeeld

Voor de verfijnde voorgerechten en de beste côte à l'os kom ik hier regelmatig terug. En ook zeker voor de sympathieke gastvrouw Deborah.

10 mei 2018 beoordeeld

zeer vriendelijke uitbaters en vers bereide schotels in een mooi kader. Dagschotels zijn mooi gepresenteerd ;
prijs-kwaliteit

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben al verschillende keren gaan eten in dit restaurant en nog nooit is dit tegengevallen.
De gastvrouw is heel vriendelijk en heeft kennis van zaken.
Er zijn steeds suggesties die heel regelmatig wisselen. Er wordt ook steeds gewerkt met verse producten. Het interieur is ook gezellig!
Zeker een aanrader! Prijs kwaliteit is uitstekend!

8 april 2018 beoordeeld

gezellig restaurant met goeie vriendelijke bediening.cote à los was heerlijk.keuze gekregen uit verschillende sugesties naast de uitgebreide menukaart.

Reizigers die M-EAT Restaurant bekeken, bekeken ook

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In M-EAT Restaurant geweest? Deel je ervaringen!