“Aanrader!”

Het Jagershof
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Knesselare
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Restaurant gelegen in een prachtig stukje natuur. Grote speeltuin en parking aanwezig.
5 weken geleden beoordeeld

Aangenaam terras, rustig zitten, heel leuk voor de kinderen en lekker eten! Aanrader voor wie graag lekkere biertjes drinkt!

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

De voorgestelde bbq 'à volonté' was een voltreffer. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Het maakte onze keuze eenvoudig. Veel, lekker, aan een eerlijke prijs. We komen graag terug om de rest van de kaart te proberen !
De koffie dronken we buiten op het terras, terwijl de kinderen de speeltuin verkenden !
We hopen dat dit bijzonder mooi gelegen restaurant eindelijk terug een stabiele uitbating krijgt. Momenteel doet het personeel daar zijn uiterste best voor.
Houden zo !!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Prachtige ligging in de bossen, gezellig en lekker om te eten vriendelijke bediening eindelijk want de laatste 3 uitbater was een ramp.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Tot drie jaar geleden was het super tof met de kinderen, nu teleurstelling. Geen gras meer en pijnlijk voor de kids aan de voetjes om op die schors rond te lopen, 15kinderen van de 20 die er waren, klaagden erover.. Qua bediening laat het ook te wensen over na overname weer.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Een gezellige brasserie bij het jagersbos, lekker eten aan een betaalbare prijs. De bediening was uitstekend, vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Het Jagershof bekeken, bekeken ook

Knesselare, Oost-Vlaanderen

Knesselare, Oost-Vlaanderen

Bellem, Oost-Vlaanderen

In Het Jagershof geweest? Deel je ervaringen!