TripAdvisor

“Aanwinst voor Aalter !”
Beoordeling van Bistro WAVES

Bistro WAVES
Geclassificeerd als nr. 15 van 26 Restaurants in Aalter
Beschrijving: Bistro Waves is een toffe visbistro op de Markt van het Oost-Vlaamse Aalter. Onze keuken is van woensdag tot en met zondag geopend vanaf 10u met een uitgebreide kaart voor iedereen. Keuken open tot 21u. De vis komt dagelijks vers uit Oostende en wordt door ons zelf gefileerd. Voor mensen die niet van vis houden, hebben we natuurlijk genoeg lekkere alternatieven. Kortom, iedereen voelt zich bij ons meteen thuis. Bel ons en reserveer uw tafel!
14 september 2019 beoordeeld

Sinds enkele maanden is op het gezellige marktpleintje van Aalter een nieuwe brasserie. Waves focuust op visgerechten, maar op de kaart en de suggesties staan ook enkele vleesklassiekers (stoofvlees, vol-au-vent, …).
Kort na bestelling kregen we al een hapje van het huis. Enkele blokjes ‘oefvlakke’ ofte potjesvlees. Lekker, eenvoudig en OK. Op tafel kregen we ook lekker brood met smout en boter. Als voorgerecht bestelden we garnaalkroketten ‘to share’. Groot (en zeer aangenaam) was onze verrassing dat deze op 2 afzonderlijke bordjes met groentenkransje opgediend werden. Overdelivery !
De hoofdgerechten waren eveneens zeer lekker. De makreelfilet zag er zeer lekker uit (ew was ook zeer lekker !) en was volledig ontgraat ! Het Oostends vispannetje was super ! Tussen de heerlijke saus herkende ik o.a. een coquille, een tongrolletje naast enkele andere soorten vaste vis. Saus was lekker. De porteis zijn ruim en zeker voldoende.
Bij dit alles bestelden we een karaf witte huiswijn. Die was van goede kwaliteit, en lekker, wat niet altijd het geval is in menig restaurant. Tenslotte wil ik opmerken dat de bediening door de man des huizes zeer aangenaam was. Hij kwam regelmatig aan tafel om te vragen of alles OK was, en hij had telkens wel een klein weetje of een verhaaltje te brengen over het huis of de gerechten. Niet storend, maar klantvriendelijk. Ondanks het feit dat deze zaak nieuw is in Aalter, zijn ze reeds zeer goed bezig. Ik beschouw het als een aanwinst voor Aalter. Ik kom er zeker snel terug.

Datum van bezoek: september 2019

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke visbistro met lekkere verse vis en zelfgemaakte gerookte zalm kroketten. De sliptongetjes leken meer op echte tongen. Veel vis, echt genoeg... zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bistro WAVES bekeken, bekeken ook

Aalter, Oost-Vlaanderen

In Bistro WAVES geweest? Deel je ervaringen!