TripAdvisor
Turnhout
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Niet gepland, heerlijk genoten.”
Beoordeling van St-Joseph

St-Joseph
Geclassificeerd als nr. 35 van 95 Restaurants in Turnhout
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een familiebijeenkomst onverwacht hier terecht gekomen.
Bij nazomertemperatuur nog op t terras gezeten.
De tafel werd met linnen gedekt, dat geeft n echt uit gevoel.
We hebben genoten van de mosselen met look, erg lekker, prachtige kwaliteit.
Een vlotte aangename bediening.
Jammer dat we er ver vandaan wonen, anders zouden we zeker terug komen.

Datum van bezoek: september 2019

17 juni 2019 beoordeeld

We zijn hier al menigmaal geweest en het is telkens weer zeer goed vertoeven. Kathleen is een geweldige gastvrouw en de kok kookt op een hoog niveau. Mijn partner heeft had vandaag de babykreeft, een absolute aanrader in het seizoen. Ik ging echter voor een mooi stuk rood vlees. Op de kaart stond vandaag de Bavette met Bordelaisse. Ik ben dol op Bavette en kon dit dus niet overslaan. Op mijn vraag of het vlees wel saignant was kreeg ik de reactie dat het nog wel iets roder was. Laat maar komen dus. Na vooraf een mooi groentesoepje van het huis genuttigd te hebben kwamen de gerechten door. De babykreeft was wederom helemaal goed en de Bavette was echt top. Opnieuw heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019
3 februari 2019 beoordeeld

Gelegen op Grote Markt Turnhout. Mooi interieur. Kathleen is een correcte, hardwerkende en dynamische uitbaatster met vast cliënteel dank zij haar prima bediening en gerechten. Ook is zij creatief in het organiseren van kwisnamiddagen, dansavonden en het bieden van speciale streekgebonden gerechten. Daarmee heerst in St.-Joseph een aangename sfeer waarbij iedereen iedereen kent. Wij zijn vaste klanten.

Datum van bezoek: februari 2019
7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze waren niet alleen lekker, maar ook perfect klaargemaakt met erg veel groenten, de echte mosterdsaus, lekkere frietjes en eten in een “groots’ kader
Voor dit alles een correcte prijs betaald, zeker tot nog eens, dit word mijn mosselrestaurant, zeker weten!

Datum van bezoek: december 2018
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van aperitief tot dessert was het culinair een hoogstandje.
Gezellige zaak met correcte bediening. De echte oude Franse keuken met een moderne knipoog
Weinig keuze in wijn, maar de aanwezige wijnen waren wel top.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die St-Joseph bekeken, bekeken ook

In St-Joseph geweest? Deel je ervaringen!