23 oktober 2017 beoordeeld

Als tussendoortje,vooral om alkoholcontroles te vermijden, zijn wij zeer enthousiast over ons kort verblijf in dit hotel! Wij hebben niets gemerkt van de aangrenzende van de spoorweglijn, in tegendeel : dit draagt bij tot de charmante ligging en het concept van dit hotel Zeer zeker een aanrader.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
15 september 2017 beoordeeld

Een goed verblijf, zuiver hotel met een goede service! Ontbijt was ook uitstekend verzorgd. Welkomstgeschenk op de kamer met 2 flesjes wijn, 2flesjes water en Belgische chocolaatjes verspreid op de kamer, een zeer leuk initiatief.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
13 september 2017 beoordeeld

Leuke locatie. Goede service. Kamer was niet heel groot maar wel zeer gezellig en heel schoon.
Bedden waren perfect. Mijn man heeft problemen met zijn rug. Dus dat is voor ons belangrijk. Gebruik gemaakt van privaat parking. Was goed geregeld.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
6 juni 2017 beoordeeld

Dit is echt geen 4-sterrenhotel : de kamers zijn klein, het vasttapijt en de overgordijnen waren niet echt schoon. Op de zeer kleine badkamer ontbrak handzeep. Wij hadden een kamer aan de voorzijde op 1ste verdieping en er is echt wel behoorlijk wat straatlawaai. Het ontbijfbuffet is wel ok maar tafels weren slechts traag opgeruimd. Het is niet omdat Best Western 2 flesjes wijn, 2 flesjes water en enkle snoepjes aanbiedt dat de prijs van 99 € te rechtvaardigen is. Pluspunt : de receptioniste was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Chantalle E, Guest Relations Manager van Best Western Plus Turnhout City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2017

Beste Johan,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf te beoordelen. Fijn te lezen dat u het ontbijtbuffet alsook de vriendelijkheid van het personeel op prijs stelt.

Betreffende uw opmerkingen en suggesties over de kamer: wij hebben deze goed genoteerd en zullen deze zeker meenemen in onze constante zoektocht naar verdere verbetering. Onze directie hanteert zeer strenge normen als het op schoonheid en hygiëne aankomt. Iedere kamer wordt dagelijks aan een nauwkeurige controle onderworpen. Dankzij uw feedback kunnen we deze controles dan ook verder scherpstellen en optimaliseren.

We hopen u in de toekomst alsnog te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Turnhout City Hotel team

17 mei 2017 beoordeeld

heel net gezellig hotel, lekker dichtbij het centrum.
waterkoker op de kamer en zelfs koffie en thee
leuke gezellige en hulpvaardige mensen aan de balie
Heerlijk ontbijt.
zeker van plan nogmaals te gaan

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
Turnhout_City_Hotel, Guest Relations Manager van Best Western Plus Turnhout City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2017

Beste gast,
Héél erg bedankt voor de fijne beoordeling van uw verblijf.
Het doet ons plezier dat de vriendelijkheid van ons personeel en de faciliteiten op de kamer in de smaak zijn gevallen.
Ook wij kijken er erg naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.
Hartelijke groeten,
Turnhout City Hotel team