Beoordeeld op 17 november 2016

Mooie kamer met een minder fraai uitzicht. Ramen zijn niet ondoorzichtig. Als het licht brandt, kan iedereen binnenkijken. Badkamer met te weinig licht. Je staat letterlijk in het donker onder de douche. Kamers zijn zeker niet geluidsdicht. Elk uur van de nacht werd ik gewekt door binnenkomende gasten. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijtbuffet met voldoende keuze.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Turnhout_City_Hotel, Front Office Manager van Best Western Plus Turnhout City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf. We zijn blij te lezen dat de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel alsook het ontbijt in de smaak zijn gevallen. Aarzelt u tijdens uw volgende verblijf zeker niet om de receptie te contacteren i.v.m. bvb. het licht. Onze medewerkers zoeken steeds mee naar de best mogelijke oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Turnhout City Hotel team

Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Turnhout hebben wij in dit hotel gelogeerd. Bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan en geholpen door de receptioniste. Aangezien onze kamer nog niet klaar was heeft ze onze koffers aangenomen zodat wij de stad in konden. De receptioniste heeft ons enkele leuke plekken aangegeven dmv een kaartje. Bij terugkomst bij het hotel was onze kamer klaar en hadden ze onze koffer en overhemden al netjes in de kamer gezet en gehangen. De kamer vonden wij wel iets aan de kleine kant maar het zag er schoon en verzorgt uit. Het ontbijt zag er volledig en verzorgt uit en er is voor iedereen keuze genoeg om een lekker ontbijtje klaar te maken. Kort om een goed en vriendelijk hotel om te overnachten in Turnhout .

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Turnhout_City_Hotel, Front Office Manager van Best Western Plus Turnhout City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw verblijf te beoordelen.
Het doet ons enorm plezier te lezen dat u van onze service en het ontbijt genoten heeft. Wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen, tijdens uw volgende verblijf in Turnhout.

Met vriendelijke groeten,
Turnhout City Hotel team

Beoordeeld op 4 oktober 2016

Heel vriendelijk personeel, ontbijt zeer uitgebreid. Kamers op 1e verdiep achteraan heeft geen uitzicht. klein venster in boogvorm van grond tot +/- 50cm hoogte. Eerder een 3sterren hotel dan een 4 sterren.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 26 september 2016

Het hotel was tamelijk rustig gelegen bij het station en tegen het centrum, makkelijk met de trein en de vele bussen. We hadden een kamer aan de voorzijde met balkon. goede schone kamer met alles wat je wenst (misschien een stoel te veel). Ontbijt was uitgebreid en goed. Er is wel koffie/thee bij de ontvangst, maar verder geen café zelf maar wel bij de buren, een chinees cafe/restaurant met vriendelijke mensen. Parkeren kun je voor de deur (betaald) of een straat verder in de parkeergarage. Binnen 10 min lopen ben je op de markt in het centrum. Je kunt zelfs met de bus naar het centrum. Bussen is ook het enige nadeel, want die rijden er veel en ook aan de achterzijde (spoorzijde) van het hotel en die zijn hoorbaar (vrienden hadden daar een kamer) vooral omdat daar een verkeersdrempel licht

Kamertip: Aan de voorzijde, liefst met balkon
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke ontvangst door receptioniste met duidelijke uitleg voor het beantwoorden van vragen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Gezellige kamers met terras. Alles zeer proper en hygiënisch. Attenties op de kamer wat direct een aangenaam gevoel geeft. Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet in aangename ontbijtplaats. Een aanrader.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner