Svilla(Turnhout)
  • Gratis parkeren
Best Western Plus Turnhout City Hotel(Turnhout)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
B&B De Hessie(Turnhout)
  • Bar/lounge
B&B Caramel(Turnhout)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B Veado(Turnhout)
TripAdvisor
TripAdvisor
10 augustus 2017 beoordeeld

Gezellig hotel, vriendelijke receptioniste die ons wegwijs maakte in het hotel en ons een plaatsje (zaaltje) toewees om onze fietsen te stallen. Jammer dat er geen avondeten geserveerd werd, zodat we na een vermoeiende tocht 's avonds het hotel nog moesten verlaten. De kamer was groot, mooi en zeer netjes en de badkamer meer dan mooi. Ook deze was zeer netjes.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Eline v, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Beste Ilse,

Bedankt voor uw positieve reactie.
Het is goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.

We hebben een snack kaart in de bar met kleine gerechtjes. Echter gezien wij op loopafstand van het centrum zitten voorzien wij inderdaad geen uitgebreid diner, enkel voor groepen.

We hopen dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Hotel Corsendonk Viane.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn dit weekend geweest icm entree Bobbejaanland . Echt een goed hotel netjes ,schoon,modern en vriendelijk personeel. Het ontbijt zeer uitgebreid met lekkere koffiebroodjes en brownie ook was er gerookte zalm we hebben gesmeuld. Het enige was dat de airco niet werkte waardoor het erg warm was om te slapen , er stond wel een ventilator !!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Eline v, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste Wendy,

Bedankt voor uw positieve reactie!
We zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons.

Ik wil je informeren dat wij momenteel in de laatste fase zitten van de airco installatie. We hopen dat dit binnen een paar weken werkzaam is.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals ontvangen.

Hotel Corsendonk Viane

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is in het centrum van de stad en is goed bereikbaar met de auto en trein. Ruime gratis parkeervoorziening bij het hotel. Kamers zijn verouderd maar goed. Ontbijt is goed verzorgd. Bediening is vriendelijk en correct.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
24 oktober 2016 beoordeeld

Mooi hotel in het centrum van de stad met gratis parkeergelegenheid! Bij aankomst kregen we documentatie met zelfs een kaartje met de bezienswaardigheden. De vriendelijke receptioniste duidde zelfs met fluo stift de weg naar het centrum aan. Mooie kamer. Enkel 1 minpunt. Om met wifi aan te melden moet je dit doen met facebook account waardoor iedereen ziet dat je er geweest bent! Toch héél tevreden over het hotel! Turnhout zelf is trouwens ook een mooie stad met mooie winkels en bezienswaardigheden!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, mooie nette propere kamers, inloopdouche en ruim genoeg. Gratis WiFi tot op de kamer, tv en groot ruim bed. Gratis parkeergelegenheid aan hotel. Op wandelafstand van 5 minuten van de Warande en gerechtshof, winkelstraat vlakbij en grote markt ook circa 5 minuten wandelen. Rustig gelegen ook al zit je in het centrum van Turnhout.

Verbleef: oktober 2016
Eline v, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste Christiaan,

Hartelijk dank voor je positieve reactie.
Het is goed om te horen dat de gerenoveerde kamer u goed is bevallen.

Mocht u nog eens in de buurt zijn dan horen we het graag!

Hotel Corsendonk Viane