Corsendonk Viane
  • Bar/lounge
B&B Caramel(Turnhout)
B&B Veado(Turnhout)
24 oktober 2016 beoordeeld

Mooi hotel in het centrum van de stad met gratis parkeergelegenheid! Bij aankomst kregen we documentatie met zelfs een kaartje met de bezienswaardigheden. De vriendelijke receptioniste duidde zelfs met fluo stift de weg naar het centrum aan. Mooie kamer. Enkel 1 minpunt. Om met wifi aan te melden moet je dit doen met facebook account waardoor iedereen ziet dat je er geweest bent! Toch héél tevreden over het hotel! Turnhout zelf is trouwens ook een mooie stad met mooie winkels en bezienswaardigheden!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, mooie nette propere kamers, inloopdouche en ruim genoeg. Gratis WiFi tot op de kamer, tv en groot ruim bed. Gratis parkeergelegenheid aan hotel. Op wandelafstand van 5 minuten van de Warande en gerechtshof, winkelstraat vlakbij en grote markt ook circa 5 minuten wandelen. Rustig gelegen ook al zit je in het centrum van Turnhout.

Verbleef: oktober 2016
Eline v, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Beste Christiaan,

Hartelijk dank voor je positieve reactie.
Het is goed om te horen dat de gerenoveerde kamer u goed is bevallen.

Mocht u nog eens in de buurt zijn dan horen we het graag!

Hotel Corsendonk Viane

27 juli 2016 beoordeeld

Voor het verblijf hadden wij een email gestuurd naar het hotel, waarop nooit een antwoord werd gegeven. Het inchecken verliep ondermaats vriendelijk, zonder uitleg (over kamernummer, parkingcode, ontbijt...). Op de kamer (op het niet-gerenoveerde verdiep een kamer gekregen) was het snikheet (buitentemperatuur op dat moment ook heel hoog), waardoor het bijna onmogelijk was aangenaam te slapen (raam helemaal open, zonder vliegenraam). Om de hitte op de kamer te onvluchtten dachten wij een slaapmutsje te drinken in de bar: daar hadden ze geen ijs....
We hebben gelukkig met een positieve nooit kunnen afsluiten, want het ontbijt was wel heel verzorgd en voldoende uitgebreid. (enkel de fruitsappen uit de automaat waren heel waterachtig)

Kamertip: vragen naar de gerenoveerde kamers
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Eline v, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Beste,

Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het jammer om te horen dat uw verblijf deels niet naar wens is geweest. Ten eerste wil ik onze excuses aanbieden voor het niet antwoorden op uw mail en het feit dat de check-in niet vlot is verlopen. Wij hebben dit direct intern opgenomen en gaan zorgen dat dit niet meer voorkomt.
Momenteel zijn wij bezig met de investeringen om airco te plaatsen in het hotel.

We zijn blij om te horen dat het ontbijt voor u goed bevallen is!

Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen.

Hotel Corsendonk Viane

24 mei 2016 beoordeeld

Centraal gelegen midden de stad, ideaal voor stadsbezoeken en zakenmensen op doorreis. Bewaakte parking is een pluspunt. Uitgebreide keuze voor het ontbijt, maar de tweede dag (maandag) was het brood keihard. Spijtig hiervoor.

Kamertip: Kamers liggen dicht bijeen, grote gezelschappen maken het dan wel eens rumoerig.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld

Nieuw en modern hotel.
Vriendelijke en behulpzame staf. We hadden om een plaatsje voor onze fietsen gevraagd, daar was keurig voor gezorgd.
Kamer wat klein misschien, maar piekfijn in orde.
Uitstekend ontbijtbuffet.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner